تحقیق در مورد بهشت و جهنم از دیدگاه قرآن

به نقل از خبرگزاریها در مورد تحقیق در مورد بهشت و جهنم از دیدگاه قرآن : افسران - بهشت و جهنم .... خداوند در قران و غیر قران ، به حدی بهشت را و بهشتیان را در توصیف بالا برده است که اگر ی از شوق شنیدن ان وفات کند ، استبعاد ندارد ! آیات جهنم نیز اینگونه است .... و اگر انسان معاصی خود را در نظر بگیرد و بمیرد ، مستبعد نیست !
مستبعد (چیز غیر ممکنی نیست . تعجب ندارد ) آیت الله جوادی آملی: امروز در دانش، قم جای چین را گرفته است انی که پیش از به دنیا آمدند و از دنیا رفتند از بسیاری از فیوضات محروم شدند برای ما که به لطف الهی در فضای حکومت ی تنفس می کنیم، درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته است مگر این که ی خود بخواهد با فشار، قهر و تقلب، درهای جهنم را باز کند و گرنه درهای بهشت باز است و بهشت رفتن بسیار آسا. اختصاصی از رزفایل بهشت و جهنم از دیدگاه قرآن با و پر سرعت .
فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ )   قسمتی از محتوای متن
 تعداد صفحات : 92 صفحهبهشت و جهنم از دیدگاه قرآن پس از دگرگونی در کل نظا م آفرینش یا دو نفخه صور اسرافیلی و آشکارشدن صحرای م و تمام موجودات، جهنم و بهشت نیز از ملکوت و باطن آفرینش پدیدار می شود.
و اذا الجحیم و اذا الجنة ازلفت.
1 آنگاه که جهنم شعله ور گردد و بهشت نزدیک شود.
جهنم تمام اهل م را احاطه می کند و صدای نفیر دل اش آتش، ز له بر اندام اهل م می اندازد.
و نیز گفته شد که پلی از مو باریکتر و از شمشیر برنده تر برروی جهنم ب ا می گردد که برروی این پل پنجاه موقف و گردنه به نام پنجاه وظیفه عبادی( اوامر و نواهی) مستقر می گردد.
یک عده از آدمیان و جنیان بدون اینکه حق عبور از صراط و عقباتش را داشته باشند و به جرم شرک به خدا و فساد اعتقادی و عملی بدون حساب در شعله های جهنم افکنده می شوند وعده ای دیگر قدم برروی پل نهاده مواقف را یکی پس از دیگری به تندی و کندی – بستگی به خلوص وکدورت اعمال دارد- پشت سر می گذارند و با پشت سرنهادن آ ین موقف که نامنش بنا به اکثر روایات« مرصاد» ( حق الناس) است، دیواره های با شکوه بهشت با درهای هشتگانه اش آشکار می گردد.
هر طایفه ای به تناسب شأن ایمانی خود از یکی از این درها وارد می شود و در وضعی قرار می گیرد که تا ابد متنعم می شود.
زندگی در این نشئه به قدری زیبا و لذت بخش است که انسان هرگز آرزوی تحویل و دگرگونی آن را به مخیله خود راه نمی دهد.
خالدین فیها لایبغون عنها حولاً.
2 در آنجا جاویدانند و از وضعی که دارند دگرگونی نمی خواهند.
کمتر ی است که تاکنون از خودش این سئوال را نکرده باشد: بهشت کجاست؟
اگر بگوییم بهشت هم اینک موجود است اما در باطن این جهان مادی است، آنگاه بیان بعضی از روایات که وجود بهشت در آسمان و وجود جهنم را در زمین مطرح می سازند، خدشه دارد می شوند.
و اگر بگوییم که با متلاشی شدن زمین و آسمان جهنم و بهشت برروی این ویرانه عظیم ساخته خواهد شد، این موضوع نیز مفاد بساری از احادیث را- که بهشت و جهنم را خلق شده و موجود می داند، از اعتبار می اندازد.
با
بهشت و جهنم از دیدگاه قرآن
خدا لابد دلش به حال بشر سوخت که آخ را آفرید. آخ صدای پرت شدن از بهشت روی زمین بود.
آدم گفت آخ و فکر کرد دردش نوشِ جانم؛ سیب نخورده در بهشت می ماندم که بهشت جهنم میشد برایم. حالا حداقل روی زمین بهشت بهشت است سیب سیب است و من آدمم. وگرنه که همش درست بودن و چشم گفتن خدا را هم شاید خسته میکرد.
در دعای روز بیستم ماه رمضان می خوانیم: خدایا در این روز برای من درهای بهشت را بگشای و درهای آتش دوزخ را ببند و مرا توفیق تلاوت قرآن عطا فرما ای فرود آورنده وقار و سکینه بر دل های اهل ایمان! شترین اهل جهنم را در مراحل ابت ن تشکیل می دهند ولی بسیاری از آنان زود پاک شده یا به شفاعت از جهنم نجات یافته و بهشتی می شوند. ادامه مطلب مردی به یکی از فرزندانش گفت:
ای پسرم میدانی بهشت مجانی است و جهنم را باید با پول ب ی؟
پسر گفت: چگونه پدر؟
پدر جواب داد: جهنم با پول است!
- ی که بازی میکند پول میدهد!
- ی که میخورد پول میدهد!
- ی که سیگار میکشد پول میدهد!
- ی که آهنگ و موسیقی گوش میدهد پول میدهد!
- و ی که به خاطر معصیت سفر میکند پول میدهد!

و ای پسرم به. آیا ملاک امر و نهی های آقایان، دور مردم از جهنم و نزدیک آنان به بهشت است؛ یا ملاک چیز دیگری شده است؟به نظر نگارنده آقایان کاری به بهشت و جهنم مردم ندارند. تعدد درهای جهنم نه به خاطر کثرت واردشوندگان است، به طورى که از یک در کوچک نتوانند وارد شوند، و نه جنبه تشریفاتى دارد، بلکه در حقیقت اشاره به عوامل گوناگونى است که انسان را به جهنم مى کشاند. میכانم گناـہ است !!!

میכانم گناـہ است !!!
اما "مَـــــــن" عاشق این گناهم
گناـہ هم آغوشے با تــــــــــ ♥ــــــــو...
פֿـכایـــــــــــــــــــــــــا بیخیال!! !
مــــــ♥ــــــا میخواهیم با هم بـہ جهنم تو بیاییم...
ڪـہ قسم بـہ פֿـ ـ ــــــــــــــــوכت

با عشق

جهنم تو هم بهشت مے شوכ براے ما... جهنمجهنم تاریک بود. جهنم سیاه بود . جهنم نور نداشت. هر روز صبح از جهنم بیرون می آمد و مشت مشتبا خودش تاریکی می آورد. تاریکی را روی آدم ها می پاشیدو خوشحال بود، اما بیش از هر چیز خورشید آزارش می داد... خورشید ، تاریکی را می شست .می برد و برای آوردن تاریکی هی راه بین جهنم و .... به ادامه ی مطلب مراجعه کنید... تصویر مرتبط خدا اصلاً دوست ندارد ی را به جهنم ببرد. او به ما آدم‌ها عقل داده است تا راه خوب را از بد بشناسیم و گمراه نشویم. خداوند، ان را هم فرستاده تا مردم را راهنمایی کنند و آن‌ها را از آتش جهنم بترسانند. مطمئن باش خدا هر گن اری را هم به جهنم نمی‌برد؛ انی که از گناه خود پشیمان شوند و توبه کنند، به جهنم نخواهند رفت. رحمت خدا خیلی زیاد است. فقط انی به جهنم می‌روند که به حرف خدا گوش نکرده‌اند و بعد از انجام گناه، ‌به جای توبه ، به انجام گناهان دیگری پرداخته‌اند. آیا به نظر تو نباید آدمی مثل یزید که حسین علیه‌السلام را با لب تشنه شهید کرد و فرزندان او را با تازیانه زخمی کرد و آنان را در بیابان‌ها آواره ساخت، به جهنم برود؟ یا نباید آدمی مثل صدام که هزاران مرد و زن بی‌گناه را کشت و بچه‌های مظلوم شهر دزفول را با موشک به قتل رساند، جهنمی شود؟ چنین افرادی، جهنم را خودشان انتخاب کرده‌اند. جایی که خدا برای ما آدم‌ها در نظر گرفته، بهشت است. در آیه 221سورة بقره می‌خوانیم: «خدا شما را به سوی بهشت فرا می‌خواند.» وقتی قرآن کریم، دربارة جهنم توضیح می‌دهد،‌ می‌خواهد ما را از خطر آن آگاه کند. اگر خدا می‌خواست مردم را به جهنم ببرد، دلیلی نداشت که بهشت را هم بسازد یا مردم را از خطر جهنم باخبر کند. جهنم نتیجة کار خود آدم‌های کافر و انسان‌های گنا ار است. همان‌طور که اگر ی مسواک نزند، دندانش اب می‌شود و درد می‌گیرد و یا هر پرخوری کند، مریض می‌شود و همین‌طور اگر ی در زمستان با پیراهن نازک بیرون برود، سرما می‌خورد، سرانجام آدم گنا ار نیز جهنم است. خدا دوست دارد ما بهشتی شویم و برای رسیدن به بهشت به ما خیلی کمک می‌کند، اما اگر انی بخواهند راه جهنم را انتخاب کنند تقصیر خودشان است. خداوند متعال نه تنها در قرآن، بلکه در سایر ادیان آسمانی، مردمان را نوید می دهد که با ایمان و انجام اعمال صالح می توانند به بهشت برین دست یایند. بهشتی که سراسر خوشی و شادی است. تصویری که از بهشت در قرآن ترسیم شده است بسیار زیبا و گاه حیرت انگیز است که در این مجال در صدد بیان برخی توصیفات قرآنی آن می باشیم. در حدیثی از رضا(علیه السلام) آمده است که زبان اهل بهشت عربی است و زبان اهل جهنم مجوس می باشد، و حال آنکه این روایت ضعیف است و نمی تواند مبنای اعتقاد ما باشد. به نقل از رهروان ولایت، افراد ناآگاه از مبانی دینی، تلاش کرده اند با برداشت نادرست از احادیث، به دین مبین اهانت کنند؛ از این رو در ادامه به یکی از این احادیث اشاره می کنیم و آن را مورد تحلیل قرار می دهیم. یک روایت ضعیف و بی سند از رضا(علیه السلام) نقل شده است که از ایشان سوال د زبان اهل بهشت چیست؟ و ایشان پاسخ دادند که عربی است و از زبان اهل جهنم پرسیدند، ایشان پاسخ دادند که اهل جهنم با زبان مجوس با یکدیگر سخن می گویند.[۱]  

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...] در قرون وسطا کشیشان بهشت را به مردم می فروختند و مردم نادان هم با پرداخت مقدار زیادی پول قسمتی از بهشت را از آن خود می د. فرد دانایی که از این نادانی مردم رنج می برد دست به هر عملی زد نتوانست مردم را از انجام این کار احمقانه باز دارد تا اینکه فکری به سرش زد… به کلیسا رفت و به کشیش مسئول فروش بهشت گفت: قیمت جهنم چقدره؟ کشیش تعجب کرد و .... از صادق علیه السّلام چنین روایت کرده است: صلى اللَّه علیه و آله به المؤمنین علیه السّلام فرمود: ... آن گاه که وارد بهشت شدید و با همسران تان مستقرّ شدید و در منازل تان جاى گرفتید خداوند به مالک (خزانه دار جهنّم) امر مى‏کند که: «درهاى جهنّم را باز کن تا اولیای من بنگرند به فضیلتى که ایشان را بر دشمنانشان داده ‏ام». درهاى جهنّم باز مى‏ ش. مردی به یکی از فرزندانش گفت:
ای پسرم میدانی بهشت مجانی است و جهنم را باید با پول ب ی؟
پسر گفت: چگونه پدر؟
پدر جواب داد: جهنم با پول است!
- ی که بازی میکند پول میدهد!
- ی که میخورد پول میدهد!
- ی که سیگار میکشد پول میدهد!
- ی که آهنگ و موسیقی گوش میدهد پول میدهد!
- و ی که به خاطر معصیت سفر میکند پول میدهد!

و ای پسرم ب. یک مردِ ، روزی با خداوند مکالمه ای داشت: "خداوندا! دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلی هستند؟" خداوند آن مرد را به سمت دو در هدایت کرد و یکی از آن ها را باز کرد؛ مرد نگاهی به داخل انداخت. درست در وسط اتاق یک میز گرد بزرگ وجود داشت که روی آن یک ظرف خورش بود؛ و آنقدر بوی خوبی داشت که دهانش آب افتاد! در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید. اختصاصی از رزفایل تحقیق بهشت و جهنم از دیدگاه قرآن با و پر سرعت .
 تحقیق بهشت و جهنم از دیدگاه قرآن
 تحقیق بهشت و جهنم از دیدگاه قرآن دسته بندی :  علوم انسانی _ معارف ی و دینی ، مذهبی
فرمت فایل:  image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ ) حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )فروشگاه کتاب : مرجع فایل   قسمتی از محتوای متن ...بهشت و جهنم از دیدگاه قرآن پس از دگرگونی در کل نظا م آفرینش یا دو نفخه صور اسرافیلی و آشکارشدن صحرای م و تمام موجودات، جهنم و بهشت نیز از ملکوت و باطن آفرینش پدیدار می شود.
و اذا الجحیم و اذا الجنة ازلفت.
1 آنگاه که جهنم شعله ور گردد و بهشت نزدیک شود.
جهنم تمام اهل م را احاطه می کند و صدای نفیر دل اش آتش، ز له بر اندام اهل م می اندازد.
و نیز گفته شد که پلی از مو باریکتر و از شمشیر برنده تر برروی جهنم ب ا می گردد که برروی این پل پنجاه موقف و گردنه به نام پنجاه وظیفه عبادی( اوامر و نواهی) مستقر می گردد.
یک عده از آدمیان و جنیان بدون اینکه حق عبور از صراط و عقباتش را داشته باشند و به جرم شرک به خدا و فساد اعتقادی و عملی بدون حساب در شعله های جهنم افکنده می شوند وعده ای دیگر قدم برروی پل نهاده مواقف را یکی پس از دیگری به تندی و کندی – بستگی به خلوص وکدورت اعمال دارد- پشت سر می گذارند و با پشت سرنهادن آ ین موقف که نامنش بنا به اکثر روایات« مرصاد» ( حق الناس) است، دیواره های با شکوه بهشت با درهای هشتگانه اش آشکار می گردد.
هر طایفه ای به تناسب شأن ایمانی خود از یکی از این درها وارد می شود و در وضعی قرار می گیرد که تا ابد متنعم می شود.
زندگی در این نشئه به قدری زیبا و لذت بخش است که انسان هرگز آرزوی تحویل و دگرگونی آن را به مخیله خود راه نمی دهد.
خالدین فیها لایبغون عنها حولاً.
2 در آنجا جاویدانند و از وضعی که دارند دگرگونی نمی خواهند.
کمتر ی است که تاکنون از خودش این سئوال را نکرده باشد: بهشت کجاست؟ اگر بگوییم بهشت هم اینک موجود است اما در باطن این جهان مادی است، آنگاه بیان بعضی از روایات که وجود بهشت در آسمان و وجود جهنم را در زمین مطرح می سازند، خدشه دارد می شوند.
و اگر بگوییم که با متلاشی شدن زمین و آسمان جهنم و بهشت برروی این ویرانه عظیم ساخته خواهد شد، این موضوع نیز مفاد بساری از احادیث را- که بهشت و جهنم را خلق شده و موجود می داند، از اعتبار می اندازد.
بهترین پاسخی که می توان داد تا تعارض این روایات را برطرف سازد این است که بگوییم، نظام آفرینش مانند وجود انسان یک بعد مثالی و ملکوتی دارد و یک بعد مادی و طبیعی.
جهنم و بهشت به صورت مثالی در ملکوت و باطن عالم ماده وجود دارد همانطور که بسیاری از صورتهای خیالی و مثالی در ماورای هیاکل جسمان در باطن روح ما وجود دارد و ما هر وقت که میل داشته باشیم آنها را از مخزن این صورتها، یعنی حافظه بیرون می آوریم و در صورت وم صورتهای تازه ای خلق می کنیم.
بنابراین، جهنم و بهشت در حال حاضر وجود دارند اما بر ما که در عالم ماده اسیریم، پوشیده است.
ظهور صورت مثالی جهنم و بهشت مست م یک دگرگونی همه جانبه در نظام مادی جهان است.
همانطور که صورت پنهان میوه با دگرگون شدن وضع کل آشکار می شود، صورت ملکوتی بهشت را پس تعداد صفحات : 92 صفحه  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.پس از پرداخت، لینک را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد. « پشتیبانی فروشگاه مرجع فایل این امکان را برای شما فراهم میکند تا فایل خود را با خیال راحت و آسوده  نمایید »/images/spilit.png 
با
تحقیق بهشت و جهنم از دیدگاه قرآن
به نظر خیلی مس ست خ با همچین عظمتی بخواد با آتیش سوزاننده و میوه های خوشمزه پاداش و جزا بده! به نظر میرسه ماجرا خیلی سطح بالاتر از این حرفا باشه.. من فک میکنم اگر زندگی دیگه ای در کار باشه اونجا به چنان درجه ای از فهم و آگاهی میرسیم که با توجه به عمل ون توی زندگی دنیوی حال اون زمانمونو میسازیم.. من فکر میکنم دردها و لذتهای اونجا روحی و ر. شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال گفت:استقلال از جهنم بهشت ساخت. المومنین علیه السلام می فرماید: الجنه رخیص و النار غال:رفتن به بهشت ارزان ورفتن به جهنم پر مشقت وگران است.(بحار الانوار جلد75صفحه 90) یعنی جهنم رفتن مایه می خواهد،خیلی بی دینی می خواهد.باید وجدان را زیر پا گذاشت، فطرت را له کرد.خیلی باید از جاده خاکی بروی تا به جهنم برسی.آن هم معلوم نیست بگذارند.ولی بهشت رفتن خیلی راحت است این فرمایش م. خداوندا در این روز درب بهشت ها را به روی من بگشا و درهای آتش دوزخ را بر من ببند و مرا توفیق تلاوت قرآن عطا فرما، ای فرود آورنده وقار وسکینه بر دلهای اهل ایمان. بسم الله الرحمن الرحیم شرح فصوص الحکم قیصری حضرت علامه آیت الله جوادی آملی جلسه اول این نیست که اگر یک ی تهذیب نفس کرد و علم الیقین پیدا کرد فقط جهنم را می بیند، خب بهشت را هم می بیند؛ خالق بهشت و جهنم را هم می بیند ؛ اما چون لسان قرآن، لسان عرفان نیست، لسان هدایت است؛ از جهنم زیاد سخن به میان می آورد. فرق قرآن با فلسفه اینست؛ فرق قرآن با کتابهای عرفانی اینست؛ که اگر آنها شعاع اند، این نیّر محض است؛ نور می دهد و راهش هدایت است و اصرار دارد که انسان با هدایت و با عمل صالح جلو برود؛ وگرنه اینچنین نیست که اگر ی علم الیقین داشت فقط جهنم را می بیند ؛ بلکه اگر علم الیقین داشت بهشت را هم می بیند؛ علم الیقین داشت، قسیم النار و الجنة را هم می بیند؛ علم الیقین داشت بالاتر از بهشت و جهنم را می بیند. ادامه مطلب
چه انی از بهشت به جهنم می روند؟خداوند عده ای از گنا اران را تا ابد در جهنم جاودان خواهد کرد، اما عده ای را پس از تحمل عذ موقت به بهشت می برد؛ درواقع عذاب برای این گروه از افراد، حکم تطهیر و درمان از پلیدی گناه را دارد.

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...] موقت تهران هنجارشکنی های امروز را خلاف خط (ره) دانست و گفت: امروز عده ای می گویند ما با بهشت و جهنم مردم کاری نداریم و تنها امور مردم را مدیریت می کنیم، این تفکر خطرناک است. خداوند هیچ مؤمنى را داخل جهنم نمى‏کند، در حالى که به او وعده بهشت داده است، و هیچ کافرى را از جهنم نجات نمى‏دهد، در حالى که به او وعده خلود در آتش داده است و گناه‏کاران موحد، به جهنم داخل شده، از آن خارج مى‏شوند، و شفاعت در حق ایشان روا است .

ما شنیده ایم که خداوند متعال ارحم الرحمین است و بخشش در حق بندگانش بی نهایت است و در ع. سیگار کشدی که کشیدی به جهنم از درد ریه سرفه نمودی به جهنم از پوکی و زردی لبانت به جهنم از جی روزانه وب به جهنم از بوی بد توی لباست به جهنم از دود شده روی تو هم عین ذغالش به جهنم از روح و تن خویش رها کن این را سیگار وهمه دغدغه هارا به جهنم گر منتقدی باش ولیکن به جهنم!
اشک تو چکیدست به دامن؟ به جهنم!

دلواپس فردای وطن گشت برادر؟
زخم است به جان وی و بر تن؟ به جهنم!

صلحی که نمودیم ، نیرزد به پشیزی
کوبیدن آب است به هاون؟ به جهنم!

ما پسته خورانیم، شما غصه خورانید
در شهر گرانی شده؟ اصلا به جهنم!

ماشین چو گران است، مکدر شده باشم
م د چو در له ش. ماه رمضان در هر سال، قطعه ای از بهشت است که خدا در جهنم سوزان دنیای مادی ما، آن را وارد می کند . بازخوانی بیانات ی در مورد ماه مبارک رمضان / ماه رمضان در هر سال، قطعه ای از بهشت استماه مبارک رمضان از جمله ایامی است که با ورود به آن، ح ی و معنوی بر جامعه حکمفرما می شود. این معنویت به اندازه ای است که ی از آن به عنوان «قطعه ای از بهشت» یاد می کند.  

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...] اعلموا انما الحیات الدُّنْیَا لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَزِینَةٌ وَتَفَاخُرٌ بَیْنَکُمْ وَ تَکَاثُرٌ فِى الْأَمْوَ الِ وَالْأَوْلاَدِ کَمَثَلِ غَیْثٍ أَعْجَبَ الْکُفَّارَ نَبَاتُهُ ثُمَّ یَهِیجُ فَتَرَاهُ مُصْفَرّاً ثُمَّ یَکُونُ حُطَاماً وَفِى الْأَخِرَةِ عَذَابٌ شَدِیدٌ وَ مَغْفِرَةٌ مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَ انٌ وَمَا الْحَیَا. در قرون وسطا و دوران اوج قدرت کلیسا ها ، عقاید و افه های دینی که کشیش ها به وجود آورده بودند ، شدت گرفته بود و راهب ها به قدرت رسیده بودند... کشیش ها بهشت را به مردم می فروختند!! مردم نادان هم در ازای پرداخت کیسه های طلا ، دست نوشته ای به نام سند دریافت می د!!فرد دانایی که از این نادانی مردم رنج می برد دست به هر عملی زد ، نتوانست مردم را از . در قرون وسطا کشیشان بهشت را به مردم می فروختند و مردم نادان هم با پرداخت هر مقدار پولی قسمتی از بهشت را از آن خود می د. فرد دانایی که از این نادانی مردم رنج می برد دست به هر عملی زد نتوانست مردم را از انجام این کار احمقانه باز دارد تا اینکه فکری به سرش زد... به کلیسا رفت و به کشیش مسئول فروش بهشت گفت: قیمت جهنم چقدره؟ کشیش تعجب کرد و گفت: . مردی به یکی از فرزندانش گفت:
ای پسرم میدانی بهشت مجانی است و جهنم را باید با پول ب ی؟
پسر گفت: چگونه پدر؟
پدر جواب داد: جهنم با پول است!
- ی که بازی میکند پول میدهد!
- ی که میخورد پول میدهد!
- ی که سیگار میکشد پول میدهد!
- ی که آهنگ و موسیقی گوش میدهد پول میدهد!
- و ی که به خاطر معصیت سفر میکند پول میدهد!

و ای پسرم بهشت مجانی است چون:
- ی که میخواند، مجانی میخواند
- و ی که روزه میگیرد، مجانی روزه میگیرد
- ی که استغفار میکند ، مجانی آن کار را میکند
- و ی که چشمانش را از گناهان میپوشاند و از خدایش میترسد مجانی این کار را میکند

الان چه تصمیمی داری؟ آیا میخواهی پولهایت را ج کنی تا به جهنم بروی و یا اینکه مجانی به بهشت بروی؟؟؟ باسمه تعالی آدمی بد کار به هنگام مرگ فرشته ای را دید که نزدیک در دروازههای جهنم ایستاده بود. فرشته ای به او گفت: یک کار خوب در زندگیت انجام داده ایو همان به تو کمک خواهد کرد. خوب فکر کن چی بوده! مرد به یاد آورد که یک بار هنگامیکه در جنگل مشغول رفتن بود عنکبوتی را سر راهش دید و برای آنکه آن را زیر پا لهنکند مسیرش را تغییر داد. فرشته لبخند. بهشت آنجاست که تو در لحظه باشی . . . . برون از ذهن ، نه اندر ذهن باشیجهنم جای فکرهای بدست ، در ذهن . . . . تو مشغول گذشته یا گهی آینده باشیرها کن تو گذشته را ، که ذهنت . . . . نمی خواهد که تو در لحظه باشی غسل در قرآن.. 47 چیزهایی که برای آنها باید غسل کرد در قرآن.. 50 شرایط و واجبات غسل در قرآن.. 52 غسل حیض در قرآن.. 57 احکام حیض در قرآن.. 62 غسلهای واجب دیگر در قرآن.. 65 غسل استحاضه. 65 غسل نفاس.... 67 غسل میت... 69 تکفین میت... 72 بر میت و دفن میت در قرآن.. 74 دفن میت... 77 غسل مس میت... 79 غسل های مستحب... 81 ماه مبارک رمضان، ماه دوبرابر شدن حسنات وزدوده شدن سیئات است ماه برکت و افزایش است. ماه بازگشت و انابه است. ماه و رهایی از جهنم و دست‏ی به بهشت است. بیاییددر ماه رمضان از هر کار بد و حرامی دوری کنیم و در آن بسیار قرآن بخوانیم و تمام اوقاتش را به یاد و ذکر پروردگارمان مشغول شویم... سلام استغاثه کرد ،گریه کرد و مویه ،ضجه زد. آنقدر: که خداوند منان دلش به حال او سوخت و تصمیم گرفت درخواست او را اجابت کند. در خواستش این بود. خداوندا میخواهم بهشت و جهنمت را ببینم. و خد ا به فرشتگانش دستور داد که او را هم به بهشت و هم جهنم برده و هر دو را به او نشان دهند .حتی کریم با کرامت دستور داد که بعد از اجرای مراسم او را سالم و سلامت ب. اختصاصی از سورنا فایل تحقیق در مورد خانواده و قرآن از دیدگاه با و پر سرعت .
تحقیق در مورد خانواده و قرآن از دیدگاه
تحقیق در مورد خانواده و قرآن از دیدگاه تحقیق در مورد خانواده و قرآن از دیدگاه تعداد صفحات : 35 صفحهقرآن کریم، آ ین کتاب آسمانی و لوح محفوظ الهی و تنها نسخه شفابخش دلها و نجات دهنده انسانها در عصر تنهایی و تنگدستی معنوی و مایه تکامل و سعادت انسانها و چراغ راه و هادی بی­شائبه همه بشریت است این کتاب نورانی نه تنها برای قرائت و روخوانی که منشاء برکات بسیاری است برای هدایت و ی تمام نسلها. روزگاران پیشین، سیاست­مداران بی­بهره از دین، برای پیشبرد اه خود برای قرآن یک تقدس ساختگی قائل شده بودند و مردم را به حرمت گذاری بی­تدبر به قرآن کریم فرا می­خواندند.
با
تحقیق در مورد خانواده و قرآن از دیدگاه
ممکن است درهاى جهنم به معناى درهایى باشد که بر حسب اعمال انسان ها تنظیم شده است و هر گروهى را به تناسب عمل خود به دوزخ می برند، همان گونه که درهاى بهشت نیز چنین است. جرج برنارد شاو در یکی از شا ارهای نمایشنامه نویسی خود به نام «مرد و ابرمرد» تصوّر سنتی از بهشت و جهنم را وارونه کرده است. او جهنم را مکانی توصیف می کند که در آن، تمام تمایلات انسان، آزادانه و به راحتی برآورده می شود و مسئولیت شخصی جایی در آن ندارد. برع ، بهشت جایی است که نان آن مسئول اع ان هستند و مکانی است برای رویارویی با واقعیت ها و .
یکی از شبهات مطرح این است که اگر در دین اکراه و اجباری نیست از طرفی دین میگوید اگر فلان کار را کردی به جهنم می روی اگر چنین کنی به بهشت؟ بالا ه مجبوریم یا به خاطره ترس از جهنم و یا به طمع بهشت؟؟؟؟؟؟پاسخ: این شبهه ناشی از برداشت غلطی است که در ذهن ما از بهشت و جهنم نقش بسته است. به عبارت دیگر اگر نگرش صحیح و مورد تایید را در این باره ب. جهنم : هی تو بشر بیا اینجا

+ چیه؟

: چیه تریپ برداشتی؟ میدم سرب داغ بریزن تو حلقت!!

+ بده بریزن زودتر...

: دِپ میزنی؟؟ قضیه چیه؟ مشخصات بده؟

+متولدِ دهه ی 70

: ببخشید دادا شرمندتم!

الان میگم بفرستنت بهشت اشتباهی شده

معذرت میخوام خدا منو ببخشه..

+ بیخیال همه زندگیمون اشتباه بود!

چ. 1. منظور علی (ع) از اینکه انسان با تکه چربی نگاه می کند ، گوشت سخن می گوید ، با چند استخوان ریز می شنود ؛ چیست ؟ الف) زبان ، گوش ، چشم ب) چشم ، زبان ، گوش ج) دست ، زبان ، سر د) انگشت ، چشم ، گوش 2. هدف از ........................ شه ، راهی به بهشت و دوری از عذاب جهنم است . الف) خلقت انسان ب) آفرینش ج) آنچه در زمین است د) ب و ج 3. نظم موجود در جهان نشان این است که. در ع زیر گذرنامه را می بینید که برای رفتن به بهشت، به اعضای خود می دهد! روی این گذرنامه ها نوشته شده است که صاحب گذرنامه می تواند به بهشت رود و نمی تواند به جهنم سفر کند. دارندگان این گذرنامه ها به عملیات انتحاری تشویق می شوند. نشانه بهشت و جهنم

راهبی کنار جاده نشسته بود و با چشمان بسته در حال تفکر بود. ناگهان تمرکزش با صدای گوش اش یک جنگجــــــوی سامورایی به هم خـــورد: « پیرمرد، بهشت و جهنم را به من نشان بده!» راهب به سامورایی نگاهی کرد و لبخندی زد. سامورایی از این که می دید راهب بی توجه به شمشیرش فقط به او لبخند می زند، برآشفته شد، شمشیرش را بالا بر. دیدگاه آقای علم الهدی درباره مردم وجه تفریطی برداشت های مار یستی از قرآن است. صاحبان دیدگاه های مار یستی برای مردم قداستی قائل بودند و «ناس» را در قرآن معادل «خلق» در نظام فکری مار یستی معنا می د و به همین دلیل سخن خود را «به نام خدا و خلق» آغاز می د. یک سوالی که معمولا پرسیده می شود این است که آیا اگر جهنم و مجازات و عذ هم در کار نبود باز نباید گناه می کردیم؟ به گزارش فرهنگ نیوز در آیات قرآن کریم و روایات معصومین (ع)، از بهشت به عنوان پاداش و ارزش ترک گناه یاد شده است و اگر آیات قرآن و روایات را باور کنیم باید حواسمان باشد که بهشت بزرگ را با گناهان اندک که لذتش هم بسیار اندک و لحظه. امیدوارم همین لوله کش خونه ما بشه مسئول شیر آلات جهنم و بهشت! میری جهنم با آب تگری دوش میگیری!

+ هم مارو آسف کرده این روزا!
+ای آنکه ف.ف بر قلبت نفوذ نموده بود! از ما ده مگیر و آگاه باش در پس و مقصود آن پست هیچ دشنام و طرح خبیثه ای در میان نبود! بعدشم شما که اصن مشخص نیست تو کامنت کی هستی! خو ناراحتی نداره:)))