در میان فکر

به نقل از خبرگزاریها در مورد در میان فکر : من نیز مسلمان شدم طفیل بن عمرو که شاعر شیرینِ زبان دمندى بود و در میان قبیله خود، نفوذ کلمه داشت، زمانى وارد مکه گردید. آوردن مردى مانند طفیل، براى قریش بسیار گران بود، از همین رو سران قریش و بازیگران صحنه سیاست، گرد او را گرفتند و گفتند: این مردى که کنار کعبه مىگزارد، با آوردن آیین جدید، اتحاد ما را بر هم زده و با سحر بیان خود سنگ تف. از میان گلهاتواز میان درختانتو از میان جویبارانتواز میان ابرها تواز میان صداهاتواز میان سکوتهاتواز میان رنگهاتواز میان دریاهاتواز میان پرندگانتواز میان صدفهاتواز میان خدایانتواز میان سبکهاتواز میان باید هاتواز میان نباید هاتواز میان قانونهاتو از میام جرم هاتواز میان س یچی هاتواز میان شکرگزاری هاتواز میان سرودهاتو&nbs. جایی میان دلم، جایی میان غرورم، جایی میان روحم، جایی میان تمام هستی ام چنگ می خورد از شنیدن ها و نشنیدن ها. چشم و گوش ماس شنیدن ماندن و باور می کنند به نیابت تمام دل و وجود و بعد هیچ و هیچ و هیچ و قصه مکررها. خواستار آسیب ندیدن عزیز، مهم بودن و دیده شدن به دنیا عزیز، تمام اینها نعمت و کفرانش نمی کنم به زاری دل. ولی جایی آدم می خواهد بشنو. ارگ بم – شماره ثبت در فهرست آثار ملی 519
ارگ بم بر بلندای ص ه ای سترگ، درجنوب رودخانه پشت رود جا دارد و شهر بم و دیوار شهر بست قدیم آن در جنوب ارگ و درفاصله میان رودخانه پشت رود و رودخانه دیگری شکل گرفته است و امروزه بستر رود به خیابانی میان شهری بدل گردیده است . بدان اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند، ولی مهربان باش.
اگرشریف و درستکارباشی فریبت میدهند،ولی شریف ودرستکار باش .
نیکیهای امروزت را فراموش میکنند، ولی نیکوکار باش.
بهترینهای خودت را به دیگران ببخش ،حتی اگر اندک باشد .
درانتها خواهی دید آنچه می ماند میان تو و خدای توست، نه میان تو ومردم... علی(ع) پس از آن که به دستور کتبی عبیدالله بن زیاد، آب فرات بر روی حسین(ع) و یارانش بسته شد، وضعیت نگران کننده ای میان حسین(ع) و عمر بن سعد پدید آمد و احتمال بروز جنگ و خون ریزی را، هر ساعت قوی تر می کرد. حسین(ع) برای کاستن حساسیت های دو و ایجاد تفاهم میان طرفین، خواستار ملاقات خصوصی با عمر بن سعد، فرمانده یان عبیدالله بن زیاد گردید. عمر بن سعد ا. آینده ی کوبانی در میان مثلث ، پ ک ک و پ د ک حزب کارگران کوردستان (پ ک ک) در اوا دهه ی هفتاد میلادی (1978) توسط عبدالله اوجالان تأسیس شد. اوجالان و پ ک ک که بر مبنای خط مشی مار یست – لنینیستی جماهیر شوروی سابق و حزب بلشویک ها شکل گرفته بود؛ لذا به شدت با مقوله ی... شبى تنها
میان این همه رؤیا
تو را دیدم...
تو را با قامتى زیبا
میان دشتى از گلها
کنارت بحر آبى رنگ
و دستانت پر از گلبوته هاى نور
پر از گلبرگ یاس و و مریم
و من سر تا به پا حیرت
دلم سنگین از این غمها
از این دنیا
که ناگه
آهویى رعنا
در آغوش تو شد آرام
صدایى از دل دریا
چنین مى خواند:
به قربان پ. توصیه کارشناسان این است که برای انتقال مالکیت خودرو به برگ سبز تکیه نکنید و حتما با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی، این عملیات قانونی را اجرا کنید، اگر نه با وجود داشتن برگ سبز، خودرو همچنان به نام نفر قبلی باقی خواهد ماند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران به نقل از رو مه دنیای اقتصاد،بعد از اعمال فرمول شورای رقا. ای مالک! بدان مردم اغلب بی انصاف و بی منطق و خود محورند، آنان را ببخش. اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند، ولی مهربان باش. اگر شریف و درستکارباشی فریبت میدهند،ولی شریف ودرستکار باش. نیکیهای امروزت را فراموش میکنند، ولی نیکوکار باش. بهترینهای خودرا به دیگران ببخش، حتی اگر اندک باشد. در انتها خواهی دید آنچة می . سؤال: با لازم الاجراء شدن قانون مجازات ی جدید به خصوص مواد 526 تا 537 آن آیا رای وحدت رویه به شماره 717 مورخ 1390/02/6 هنوز قابلیت استناد و اجرا دارد یا اینکه نسخ شده است؟به عبارت دیگر آیا در تصادفات رانندگی میان دو یا چند خودرو قاعده تساوی مسولیت میان رانندگان حاکم است یا اینکه بر حسب در جه تقصیر(تاثیر رفتار)مسولیت خواهند داشت؟ نهج الباغه را که ورق می زنی و از هر گوشه اش که بخوانی،تامل کنی به اقیانوس بیکرانی می ماند که غواص فرو رونده در ان را حتی از تصور درک وکهنه ان باز می دارد به کلمات و معانیش که می شی ادمی حیران و انگشت به دهان می ماند اما: آب دریا اگر نتوان چشید هم به قدر تشنگی باید چشید در لابلای جملات و خطابات نهج البلاغه به عباراتی بر می خوریم که هنوز د. جان لاک، فیلسوف و سیاستمدار انگلیسی است که بیشتر به سبب نظریه های اش در باب نهضت خواهی و تکمیل پژوهش قرارداد اجتماعی هابز شهرت دارد. وی با خلق دو رساله حکومت توانست با توجه به تحولات اجتماعی، و اقتصادی انگلستان قرن هفدهم، پیوند همه فهم و نسبتاً مستحکمی را در روابط میان فرد و ت برقرار سازد. لاک وارث وضعیتی از قرارداد میان دو حوزه دین. از یکى از حکیمان فرزانه ، شنیدم مى گفت : ى که در میان سخن دیگران ، حرف بزند، و هنوز سخن دیگرى به پایان نرسیده سخن بگوید، قطعا به جهل و نادانى خود اقرار نموده است .داخل حرف دیگران دویدن ، نشانه نادانى است سخن را سر است اى خداوند و بن میاور سخن در میان سخن خداوند تدبیر و فرهنگ و هوش نگوید سخن تا نبیند خموش المومنین علیه السلام:ای مالک ! بدان اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند، ولی مهربان باش. اگرشریف و درستکارباشی فریبت میدهند ، ولی شریف ودرستکار باش . نیکیهای امروزت را فراموش میکنند، ولی نیکوکار باش . بهترینهای خودت را به دیگران ببخش ، حتی اگر اندک باشد . درانتها خواهی دید آنچه می ماند میان تو و خدای توست، نه . از یکى از حکیمان فرزانه ، شنیدم مى گفت : ى که در میان سخن دیگران ، حرف بزند، و هنوز سخن دیگرى به پایان نرسیده سخن بگوید، قطعا به جهل و نادانى خود اقرار نموده است .داخل حرف دیگران دویدن ، نشانه نادانى است سخن را سر است اى خداوند و بن میاور سخن در میان سخن خداوند تدبیر و فرهنگ و هوش نگوید سخن تا نبیند خموش "شاه محمود قریشی" امور خارجه سابق پا تان و یکی از ان ارشد حزب تحریک انصاف پا تان در آستانه سفر امور خارجه عربستان به آباد، به ت پا تان توصیه کرد تا بدور از اتخاذ هرگونه سیاست یا اقدام جانبدارانه، از ظرفیت های خود برای کمک به حل تنش میان ایران و عربستان استفاده کند. در این عالم به جهت نظمی که خداوند متعال در آن قرار داده است بین همه اجزاء و افراد، ارتباط و پیوند تنگاتنگی وجود دارد که اساسی ترین پیوند میان ذوات مقدس معصومین ع با تمام هستی از ابتدای خلقت تا پایان تاریخ است و در این میان، ارتباط ناگسستنی حسین ع و حضرت مهدی عج ارتباطی پرمعناست میان این دو راز و رمزی است که یاد و نام آنان را همیشه در کنار هم نگه داشته است.[1]


* اختصاصی پورتال خبری کاشان/ افزایش اختلاف میان اصولگرایان موجب متضرر شدن اصل انقلاب و نظام می شود که نمونه های آن در گذشته مشاهده شده است


رییس اداره تبلیغات ی شهرستان کاشان با بیان این که اصولگرایان باید با دستی به وحدت روی یک نفر اجماع کنند و از آن حمایت کنند، گفت: لازمه داشتن مجلسی قوی، اتحاد میان اصولگرایان ا. امشب به آسمان نگاه و ماه را در دستم گرفتم
میان دو انگشتم
کوچک بود
خیلی کوچک
نردبانی می باید.........تا ماه ،بزرگ شود
بزرگ.........اندازه خودش
چه قدرتی دارند فاصله ها
ماه، با آن عظمت
در میان انگشتانی نحیف !
و چشمانی متوهم
.
.
.
وای بر من !
چقدر از تو فاصله گرفته ام
چه دورم از تو
آنگاه که عظمتت را نادیده می گیرم......
لین. کلمه برزخ در لغت به معناى فاصله و حائل میان دو چیز راگویند. انسانها در برزخ به طور کامل به ثواب یا پاداش و یا عقاب اع ان نمی رسند بلکه در این میان و تا روز قیامت که الله تعالی هر وقت اراده نمود و قیامت را ب ا کنند، خواهند ماند و تا آنروز مکانی است برای عذاب و ثواب انسانها نه بصورت کلی. علی (ع) تنهاست!... از این دردناکتر اینکه علی (ع) در میان پیروان عاشقش نیز تنها است!! در میان امتش که همه عشق و احساس و همه فرهنگ و تاریخشان را به علی (ع) س اند تنها است. او را همچون یک قهرمان بزرگ، یک معبود و یک اله می ستایند اما نمی شناسندش و نمی دانند که کیست؟ دردش چیست؟ حرفش چیست؟ رنجش چیست؟ و سکوتش چراست؟؟ حالا من مدام زار بگیرم که کلمه گاه سیلی در هوای سرد را به دل می آورد. بنویسم که امروز حس روی برف و میان سرما سوی ی دویده ام و بعد نرسیده و شوق چشم ها به بار ننشسته و بی کلام تنها حس ام همین بود که ی سیلی را میان صورتم نشاند، پشت کرد و رفت. انگار زمانه ای نیست که در آن سخن گفت و تحقیر نشد. سخن گفت و آ ش ی نگفت که حالا چه می خواهی؟ سخن گفت و ی چ. http مخفف hypertext transport protocol است که به زبان ساده یک پروتکل (یک زبان) جهت رد و بدل اطلاعات میان سرور و کاربر است. لغت s است که تفاوت میان http و https را ایجاد مى کند.لغت s مخفف کلمه secure به معنى امن است. در موقع ورود به وب سایت ها، به طور معمول عبارت //:http در جلوى آدرس سایت ظاهر مى شود. این بدین معناست که شما در حال بررسى سایت با استفاده از زبان معمول غ. چکیده مقاله: مسأله پرستش و بررسی ربط و نسبت میان اسماء و صفات الهی با این مقوله یکی از مسایل مورد توجه اهل معرفت در مشرب های مختلف عرفانی بوده است. برخی از اصحاب عرفان و تصوف با پیش فرض استقلال اسماء و صفات از ذات به این مقوله پرداخته اند و برخی دیگر با تکیه بر مبانی وحدت شخصیه وجود، این موضوع را در یک کلیت منسجم و واحد به بررسی نشسته . باقر علیه السلام فرمود: اسیرانى نزد آوردند، او دستور داد که همه را بکشند ولى از میان آنها یک نفر را آزاد کرد. آن مرد گفت: اى خدا، چگونه از میان آنها مرا آزاد کردى؟ فرمود: جبرئیل از سوى خداوند به من خبر داد که در تو پنج خصلت است که خدا و ش آنها را دوست دارند: 1. غیرت شدید بر خانواده‏ات، 2. سخاوت، 3. اخلاق نیکو، 4. راستگویی، 5. شجاعت. چون آن مر. از زمان نثر میگویم
از زمانی که هنوز شعری نبود
شوری نبود
در میان بیشه ی شه ام
رد پای بچه آهویی نبود
آری
آن روزها
هیاهویی نبود
در میان فصل ها ی زندگی
از نسیم نو بهار بویی نبود
چون میان دشت گلها ، چون تو ، گلرویی نبود
روزی از روزها نسیمی آمد و
غنچه ی شه ام را ، رو به دنیایی سپیدی باز کرد
رو به روی تو
من در آن لحظه نگاهم
جز نگاه تو به هیچ سویی نبود
چون نگاهی ، چون نگاه تو ، به هیچ رویی نبود
در میان آن لطافت
با نگاهت
واژه ها پرواز کرد
آری
یادم هست
آنروز
چشم هایت شعر را آغاز کرد . محسن مه رور ( م مهر) تقدیم به تویی که ندارمت...
میان تمام نداشتن ها دوستت دارم ...
شانس دیدنت را هر روز ندارم ...
ولی دوستت دارم...
وقتی دلم هوایت را میکند حق شنیدن صدایت را ندارم...
ولی دوستت دارم...
وقت هایی که روحم درد دارد و میشکند شانه هایت را برای گریستن کم دارم...
ولی دوستت دارم...
وقت دلتنگی هایم , آغوشت را برای آرام شدن ندارم ...
ولی. حکم وقف ملک مشاع: مرحوم شهید در این قسمت از فرمایش خود در مورد نحوه وقف عینی بحث دارند که سهم شریکی بطور مشاع و تقسیم نشده در میان سهم سایر شرکاء واقع باشد و صاحب سهم اگر بخواهد حق خود را از میان اعیان وقف کند به چه کیفیت و شرایطی باشد صحیح خواهد شد؟ اولاً باید دید که بیعت به چه معنا است . بیعت ، پیمانی است میان شهروند و حاکم که امروزه با رفراندوم و انتخابات در میان مردم رایج است . در آن زمان بیعت ، به این صورت بوده است که مردم با اختیار خودشان می رفتند و دست خود را در دست حاکم قرار می دادند . مجموعه روستایی سنگان از توابع بخش کن شهرستان تهران، با مختصات جغرافیایی 51 درجه و 14 دقیقه طول شرقی و 35 درجه و 52 دقیقه عرض شمالی در 14 کیلومتری شمال غربی تهران واقع شده است. روستای سنگان بالا از سطح دریا 2060 متر ارتفاع دارد. این روستای کوهستانی و زیبا، در فصول بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در زمستان سرد و برفی است. رودخانه سنگان از کنار روستا عبور می کند. مجموعه روستایی سنگان در یک ناحیه دره ای در میان کوه های جنوبی البرز استقرار یافته است. این مجموعه مشتمل بر چهار محله به نام های ده پایین، ده میان، ده سر و باغ دره است. ده پایین یا محله پایین، در سمت چپ رودخانه سنگان واقع شده است، ده میان یا میان محله و ده سر یا سرمحله در سمت راست رودخانه و باغ دره نیز در یکی از دره های فرعی قرار دارند. مجموعه روستاهای کوهستانی سنگان جاذبه های متنوعی را در خود جای داده اند. آرامگاه زاده قاسم که بنای نوسازی دارد، در محله سرسنگان (ده سر) واقع ... 1 گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت 2 برق عشق ار من پشمینه‏پوشی سوخت سوخت جور شاه کامران گر بر گ رفت رفت 3 در طریقت رنجش خاطر نباشد می بیار هر کدورت را که بینی چون صفایی رفت رفت 4 عشق بازی را تحمل باید ای دل پای ‏دار گر ملالی بود بود و گر خطایی رفت رفت 5 گر دلی از غمزه ی دلدار باری برد برد ور میان جان و جان. شروین طاهری و فرشاد نوروزی زمانی که سخن از نسبت «ما» با «هگل» به میان می آید، می توان از مشترکات و تبادلات متافیزیکی میان شه «ما» و ایده آلیسم مطلق هگلی سخن گفت. اما اگر بیشتر بر سطح انضمامی-تاریخی بحث تاکید داشته باشیم، می توان با در نظر گرفتن هگل به عنوان نماد مدرنیته غربی، نسبت ما با هگل را از رهگذر مواجهه تاریخی ما با مدرنیته مور. مکر ,نقشه  چیدم در میان دوستان
تا تو را یک بار دیدم در میان  دوستان
 
خواستم رسوا کنم جمع رقیبان را ولى
دستهایم را ب در میان دوستان
 
اخم هایت سهم من شد خنده سهم دیگران
من چه زجرى مى کشیدم  در میان دوستان
 
سیب کالى بودم و در جعبه اى پنهان شدم
زیر بار غم رسیدم در میان دوستان
 
طعنه ها و حرفهایت را به گ. مشهد؛ دستهایت را به من بده، می خواهم تو را به مهمانی خانه ای ببرم می خواهم نشانت دهم که آنها چگونه در میان زباله هایی که تو حتی از استشمام هوایش ح دگرگون می شود، زندگی می کنند. می خواهم مادری را نشانت دهم که با همه ی دردهایش لبخند می زند و خانواده ای که گاهی تنها خوراکشان چای است...

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع )

زندگی در میان زباله ها (ع ) خداوند جله جلاله میفرماید: ♥وَإِنَّ لَکُمْ فِی الْأَنْعَامِ لَعِبْرَ ةً ۖ نُّسْقِیکُم مِّمَّا فِی بُطُونِهِ مِن بَیْنِ فَرْ ثٍ وَدَمٍ لَّبَنًا خَالِصًا سَائِغًا لِّلشَّارِ بِینَ♥
﴿٦٦﴾ و البته برای شما ملاحظه حال چهار پایان (از شتر و و ) همه عبرت و حکمت است، که ما از آنچه در شکم آن است از میان (دو جسم ناپاک) سرگین و خون، شما را شیر پاک می نوشانیم که در طبع همه نوشندگان گواراست. ماده اصلی شیر چنانکه آیه گفته از میان غذای درون معده و درون خون گرفته می شود. غده های تولید کننده شیر مواد خود برای تولید شیر را از خون و از مایعات بدن که مواد غذائی معده را آورده اند می گیرد. در زمان می توان گفت که انسان بهرحال می دانسته که شیر از غذای جویده و خورده شده گرفته و تولید می شود، ولی اینکه آن مواد وارد خون نیز می شوند و بعد از میان خون گرفته می شوند طبعاً ی چیزی نمی دانسته است. تو را غایب، نامیده اند، چون (ظاهر) نیستى، نه اینکه (حاضر) نباشی. (غیبت) به معناى (حاضر نبودن)، تهمت ناروائى است که به تو زده اند وآنان که بر این پندارند، فرق میان (ظهور) و(حضور) را نمى دانند، آمدنت که در انتظار آنیم به معناى (ظهور) است، نه (حضور) ودلشدگانت که هر صبح وشام تو را مى خوانند، ظهورت را از خدا مى طلبند نه حضورت را، وقتى ظاهر مى شوى، همه انگشت حیرت به دندان مى گزند با تعجب مى گویند که تو را پیش از این هم دیده اند. وراست مى گویند، چرا که تو در میان مائى، زیرا مائى، که از راه مى رسد، صاحبدلان (دل) از دست مى دهند وقرار از کف مى نهند وقافله دل هاى بى قرار روى به قبله مى کنند وآمدنت را به انتظار مى نشینند... رفیق راهی و ، از نیمه راه می گویی وداع بـا منِ بی تکیـه گاه می گویی میان این همه آدم ، میان اینهمه اسم همیشه نـــام ِ مـرا اشتبـاه می گویی به اعتبـارِ چـه آئینـه ای ! عـزیـز دلـم به هرکه میرسی ازاشک و آه می گویی هنوز حوصلة عشق ، در رگم جاریست نمرده ام که ، غمت را به چاه می گویی دلم به نیم « نگاهی» خوشست ، امّاتو به این ملامـتِ سنگین ، نگ. سلام امتحان میان ترم دوم فیزیک 2 از فصول 24 ، 25 ،26 و 27 در روز 5 شنبه 17 اردیبهشت 94 ساعت 12:00 برگزار می گردد. دانشجویان جاویدان کلاس 2 ، دانشجویان قربانی کلاس 5 ، دانشجویان رستگار کلاس 3 (گ41) و کلاس 4(گ42) و دانشجویان خزاعی در آمفی تئاتر شیمی دانشکده علوم پایه. امتحان میان ترم اول دو سال پیش (پاسخنامه) امتحان میان ترم اول سال پیش امتحان میان ترم . مرور کتاب کاپیتالیسم در برابر طبیعت نوامی کلاین نیویورک، 2014، 566 ص. 30 دلار isbn 978451697384 کتاب جدید نوامی کلاین، نویسنده ین شوک، تحلیلی همه جانبه و عمیق از رابطه یِ میان بحران تغییرات زیست محیطی و کاپیتالیسم است. کلاین با بررسی ایدئولوژی انکار تغییرات زیست محیطی و مجموعه ای از راه حل های بی ربط و ناکارآیِ ارائه شده یِ تکنولوژیکی، بحث اقن. نقش میان وعده های غذایی بسیاری از الگوهای رفتاری بزرگسالان و عادات غذایی آنها در سنین کودکی شکل می گیرد و در سنین بزرگسالی کمتر قابل تغییر است. با توجه به اینکه کیفیت و کمیت الگوی غذایی نقش بسزایی در سلامت یا بروز بیماری های مختلف ایفا می کند، توجه به چگونگی شکل گیری عادات و الگوی مصرف غذایی ک ن، بسیار مهم است. در سنین قبل از مدرسه، . من راه خانه ام را گم کرده ام ری را
میان راه فقط صدای تو نشانیِ ستاره بود
که راه را بی دلیلِ راه جسته بودیم
بی راه و بی شمال
بی راه و بی جنوب
بی راه و بی رویا


من راه خانه ام را گم کرده ام
اسامی آسان انم را
نامم را، دریا و رنگ روسری ترا، ری را
دیگر چیزی به ذهنم نمی رسد
حتی همان چند چراغ دور
که در خو. شروین طاهری و فرشاد نوروزی

زمانی که سخن از نسبت «ما» با «هگل» به میان می آید، می توان از مشترکات و تبادلات متافیزیکی میان شه «ما» و ایده آلیسم مطلق هگلی سخن گفت. اما اگر بیشتر بر سطح انضمامی-تاریخی بحث تاکید داشته باشیم، می توان با در نظر گرفتن هگل به عنوان نماد مدرنیته غربی، نسبت ما با هگل را از رهگذر مواجهه تاریخی ما با مدرنیته مورد واکاوی قرار داد. این مواجهه در چند مقطع و در سطوح مختلف قابل ترسیم و تحلیل است. آری...
باید از میان عشقم و شعر یکی را برگزینم!!
به شعر گفتم :
ناچارم از برگزیدن آن زیباروی
دیگر سراینده ات نیستم
شعر رفت و عشق نزدم ماند

اما زمانی که او به دیدگانم قدم گذاشت
مقابل روحم ایستاد
و بی آنکه خود بداند
به قصیده ای بدل شد...! یــــــــــــــــــــاحســـــــــــن (ع) حسن مجتبی علیه السلام فرمودند: من نه خوارکننده مؤمنان، بلکه عزّت بخش آنانم. وقتى دیدم شما در برابر دشمن قدرتى ندارید، کار را به او واگذاشتم تا من و شما در میان آنان باشیم. همچنان که آن فرزانه [خضر] کشتى را سوراخ کرد تا براى صاحبانش باقى بماند، و این چنین است حکایت من و شما تا در میان آنها باق. انسانها در تقسیم بندی دنیا و آ ت از چهار گروه بیرون نیستند:۱- دنیا ۲- آ ت ۳- دنیا و آ ت ۴- نه خواهان دنیا نه آ ت
از میان این چهار گروه، گروه چهارم را هم خدا هم ان و ان و هم عقلای جهان محکوم می کنند، زیرا این گروه در واقع بی هدف بوده، به حیوانات بیشتر شباهت دارند تا به انسانها. در این میان برخی از فرقه های صوفیه یا اشخاص برجسته آن پیرو گرو. تبریک سال نو از کنار مرقد مطهر علی(ع) سال نو را از کنار مرقد مطهر مولا علی(ع) و با سرعت بالا و بدون به همه دوستان و آشنایان تبریک عرض می کنم و سالی سرشار از بهروزی را برای همه هم وطنان عزیز آرزومندم. روز بیست و هشتم(شب بیست و نهم) اسفندماه ۱۳۹۳ در نجف اشرف به زیارت مرقد مطهر المؤمنین علی بن طالب(ع) مشرف شدم و امشب نیز تحویل سال نو را در مر. فاصله و نیم فاصله بحث مربوط به فاصله گذاری در دستور خط فارسی تحت عنوان "فاصله گذاری و مرزبندی کلمات برای حفظ استقلال کلمه و درست خوانی" مطرح شده است. در این بررسی ، از اصطلاح "فاصله" برای فاصلۀ "برون کلمه" یعنی فاصلۀ بین کلمه ها استفاده شده و اصطلاح " نیم فاصله" برای فاصلۀ "درون کلمه"، که "معمولا میان اجزای ترکیب می گذارند"، به کار رفته . المومنین علیه السّلام: ای مالک! بدان اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند، ولی مهربان باش. اگرشریف و درستکارباشی فریبت می دهند، ولی شریف ودرستکار باش. نیکی های امروزت را فراموش می کنند، ولی نیکوکار باش. بهترینهای خودت را به دیگران ببخش، حتی اگر اندک باشد. درانتها خواهی دید آنچه می ماند میان تو و خدای توست، نه . سیستم gsm از ترکیب 3 زیر سیستم اصلی بوجود آمده است :
1. زیر سیستم شبکه
2. زیر سیستم رادیویی
3. زیر سیستم پشتیبانی و نگهداری
در سیستم gsm برای برقراری ارتباطات اپراتورهای شبکه بامنابع مختلف و تجهیزات زیر ساختار سلولی ، نه تنها رابطی هوایی بلکه چندین رابط اصلی دیگر برای مرتبط قسمتهای مختلف این سیستم تعریف شده است ( این رابطها .