قهاوند شراء یا چر ا

به نقل از خبرگزاریها در مورد قهاوند شراء یا چر ا : به علت بارش برف و لغزندگی معابر عمومی تمامی دوره های تحصیلی در ملایر، سامن، جوکار، کبودراهنگ، گل تپه، فامنین، قهاوند، رزن، سردرود و قروه، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابت و مدارس دوره اول متوسطه در نواحی یک و 2 همدان، نهاوند، خزل، بهار و لاله جین و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابت در اسدآباد در نوبت صبح 26 بهمن ماه تعطیل است. اماکن دیدنی، تاریخی و طبیعی شهرستان خنداب آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی است.

به گزارش وبلاگ کرکان و با همکاری نسیم خنداب، شهرستان خنداب با جمعیت 59727 نفر از شمال به شهرستان کمیجان، از شرق به شهرستان اراک، از جنوب به شهرستان شازند، از غرب به شهرستان همدان محدود می شود.

این شهرستان دارای دو شهر به نام های خنداب و جاورسیان و دو بخش به نام های قره چای و مرکزی، دهستانهایی به نام های اناج، سنگ سفید، دهچال، است و این شهرستان تا سال 1368 بخشی از شهرستان اراک به شمار می رفت که پس از این زمان در سال 1386 به عنوان شهرستان جدید وارد نقشه جغرافیای استان شد.

خنداب در سال 328 ه ق یعنی بیش از 11 قرن قبل در محله فعلی و به همین نام بوده و حمد ا.. مستوفی نیز در نزهه القلوب در بیان مطالب جغرافیایی منطقه جبال به منطقه شرائین اشاره کرده که بیانگر قدمت نام شراء در طول تاریخ است.

در ارتباط با خنداب باید اشاره کرد که وجود مقبره حضرت زاده محمد مسعود فرزند موسی کاظم (ع) که در میان شهر و در کنار رودخانه قرار دارد سببی بر قدمت آن حداقل از سده دوم هجری است و اگر چه ممکن است این محل در ابتدای دوره ی بسیار کوچک بوده و همچنین بر اساس نقل ای از مطلعین محلی نام اصلی خنداب خندق آب بوده است.

این محدوده به سبب قرار داشتن در امتداد دشت و رودخانه شراء (قره چای)، دامنه های رشته کوه زاگرس و ریزش جوی از نظر کشاورزی مناسب و جاذب جمعیت بسیار است و به جرات می توان حوزه جغرافیایی خنداب را در استان مرکزی به شمال ایران مقایسه کرد که به همین خاطر برای توسعه گردشگری طبیعت گردی و کشاورزی مستعد است .

جاذبه های طبیعت گردی :

رودخانه قره چای (شراء) واقع در دره خنداب، دشت کمیجان ، رودبار و تفرش، تالاب آق گل واقع در خنداب روستای قاسم آباد، باغ های خنداب واقع در دره شراء ، حد فاصل پل دوآب، روستاهای دیدنی روستای ده نو ، روستای استوه ، روستای ده سد، دیزآباد، روستای قلعه چی، کوه سر تخت، چشمه سلاله، چشمه علی گذر واقع در خنداب ،بخش جاورسیان ،دهستان اناج ،روستای کرکان روستای مهر علیا(مست بالا) از جمله جاذبه های طبیعت گردی این منطقه است.در بخش تاریخی نیز می توان به محله چهار برج روستای کرکان نیز اشاره کرد.
رودخانه قره چای سال 93


بزرگترین تولید کننده سازه های بادی کشور با نشان استاندارد انقروا شراء وبیع القیاسی الهوائیة شرکة تصنیع المعدات قم بإعادة هیکلة أفضل جودة وأفضل الأسعار فی السوق. 00989127484573 009825-36550461 00989127484573 009825-36550461 00989127484573 009825-36550461 00989127484573 009825-36550641 طلبه شهید حسینعلی سلیمی سال 1348 درروستای هیزج در خانواده ای مذهبی واهل علم وتقوی به دنیا آمد.پدرش حاج عبدالله در کنار کشاورزی مداحی اهل بیت (ع) وهمچنین مراسم تعزیه خوانی را هر سال به یاد ی کربلا ومصیبتهای خاندان رسول مکرم (ص) اجرا می کند.پدر و واجداد شهید حسینعلی عاشق اهل بیت بوده وهستند.برای زنده نگه داشتن یاد و راه ی کربلا تلاشهای مستمری کرده اند .شاید به همین دلیل حسینعلی به وت روحانت در آمد تا هرچه بیشتر به عزیز اعتلی بخشد. او به گفته برادرش بسیار باهوش وبچه شلوغی بوده است.دوران ابت را در دبستان حجربن عدی گذراند و دوران راهنمایی را در مدرسه کرامت به پایان برد.ایشان در دوران راهنمایی استعداد خود را در علم و تقوا به خوبی نشان می دهند.در کارهای فرهنگی وتشکیل گروهای سرود های انقل فعالیت چشمگیری از خود به نمایش می گذارند. در جماعت شرکت فعال داشتند و اکثر مواقع ت جماعت دانش آموزان را به عهده می گرفتند.بعد سن تکلیف به وروزه علاقه خاصی داشتند و به آن اهمیت می دادند. بخاطر علاقه به (ره) و ت به توصیه ی پدر برای تحصل علوم دینی به مدرسه ی آیت الله همدانی می روند. سال 1365 بعد از دو سال تحصیل حوزوی با گذراندن 45 روز آموزش نظامی در پادگان قهرمان همراه دوستانش عازم جبهه شدند.ابتدا به جبهه دزفول بعد به همرا ه یکی ازهم روستاییان به جزیره مجنون اعزام می شوند. در نامه ای که شهید حسینعلی از آن روزها برای خانواده نوشته ، قید نموده اند که به عنوان بیسیم چی فعالیت می کند. برادش می گویند: در تاریخ 23/3/65 خبر شهادت ایشان را به ما دادند.در عملیات پ ندی موج انفجار وترکش خم از ناحیه پا و باعث شده بود که حسینعلی به سوی معبود و ی کربلا پر بکشند. اهالی روستای هیزج که خبر شهادت را شنیده بودن با چشمان اشکبار و های پر از غم به سمت قهاوند رفتند تا پیکر پاک ایشان را تحویل گرفته در روستا به خاک سپارند تا ستاره ای شود درخشان برای روستا برای همیشه بر دلهای مردمانش روشنایی بخشد. آن روز همه آمده بودند ، از روستاهای اطراف ، از خود قهاوند ، بنیاد شهید وجاهای دیگر .چند کیلومتر مانده به روستا مردم با شعارهای انقل با پای پیاده شهید را تا مزار بدرقه د .حال و هوای روستا عوض شده بود بوی کربلا به مشام می رسید. حالا حسینعلی در کنار سایر ی روستا نماد قهرمانی برای ایران و اهالی روستا بود .او نقش عباس و علی اکبر روز عاشورا را به خوبی بازی کرده بود.مردم حالا درک درستی از شبیه خوانیهای اجدادش و مراسم تعزیه حسین (ع) َداشتند. یادش گرامی باد. نوشته پدر شهید حاج عبدلله سلیمی ولتکن منکم امه یدعوت الی الخیر ویامرون بالمعروف وینهون عن المنکر و اولئک هم المفلحون الحمد الله الرب العالمین بفضل الهی حقیر پدر طلبه ی شهید حسینعلی سلیمی از روستای هیزج بخش شراء هستم. باز هم اشاره میکنیم به آیه ای از قرآن مجید انی اموالکم واولا دکم زینة الحیات الدنیا والا ت والبا قیات الصا لحات فرزند یعنی ی که در بالا اسمش نوشته شده حسینعلی سلیمی در خانواده فقیر مذهبی به دنیا آمده در صور تیکه با درآمد کم کشاورزی معاشمان را می گذرانیم والبته در تربیب ی فرزندم هر گونه تلاشی را انجام دادیم و بسیار دقت کردیم .پیش از رفتن به مدرسه که کوچک بود احکام تقلید واصول دین واسامی ائمه ی اطهار را یاد داده بودیم هروقت به جلسه ی قر آن می رفتیم اورا به همراه خود می بردم وقارئین محترم از ایشان سوال می د و حسینعلی یکی یکی همه را پاسخ می داد و آنها بسیار خو ششان می امد . علی هذا عازم مدرسه گردید . در اینجا جا دارد ازبضی از معلمان ایشان که در تربیت او نقش بیشتری داشتند یاد کنم (شهید برچلویی ،شهید تیموری،آقای زاده،آقای سجادی،آقای موسیوند،آقای فریدونی) شهید حسینعلی از کلاس اول تا سوم راهنمایی را با موفقیت با نمره های عالی به پایان رساند .پس از اخذ مدرک سوم راهنمایی ، من و مادر شهید تصمیم گرفتیم این شهید عزیز را به مدرسه علمیه آیت الله آ خوند معصومی همدانی برای تحصیل بفرستیم واین عمل هم به همّت آیت الله حسنی حلم انجام گردید وتا به مدت دو سال در مدرسه علمیه تحصیل د.قابل ذکر است که در این ایام جناب آقای مساوات بخشدار شراء با توجه مشغله کاری زیاد از روی محبت ومهربانی ازشهید در مدرسه دیدن کرده واحوال می پرسیدند. شهید خلق خوب و وصف نا شدنی داشت ، از صحبت های شیرینش حظ ولذت می بردم ،حتی اهالی رو ستا فهم وکمال ،عقل ودرک ایشان را همیشه متذکر می باشند . هر وقت که فر صت داشت در کشاورزی کمکم می کرد .به برادرهایش خیلی محبّت ومهربانی می نمود. به خصوص به بنده و مادرش محبت فراوان داشتند. وبه اول وقت بسیار اهمیت می داد موقعی که در مدرسه ی علمیه مشغول تحصیل بود اظهار میداشت :شب ها بسیار مطالعه می نمایم و گاهی شب خواب می ماندم .ولی خیلی بر ادای این عمل وسنت الهی سفارش می کرد. ودر خاتمه نیز از عزیزان اهل قلم ودانش پوزش می خواهم به این جهت سوادم رادر مکتب خانه یاد گرفته خط ونوشته ام زشت و نا خوانا است ولیک عرض سلام عاجزانه به عزیزان دست اندر کاری که احیاگر راه و جانبازان و ایثارگران می باشد .امید است که اینگونه خدمت ها الیوم لاینفع المال والبنون از شفاعت این عزیزان بهره مند گردند . بزرگترین تولید کننده سازه های بادی کشور با نشان استاندارد انقروا شراء نفخ الهیاکل 00989127484573 009825-36550461 00989127484573 009825-36550461 00989127484573 009825-36550461 بزرگترین تولید کننده سازه های بادی کشور با نشان استاندارد انقروا شراء نفخ الشرائح 00989127484573 009825-36550461 00989127484573 009825-36550461 00989127484573 009825-36550461 برگزاری دوره ی حضوری و غیرحضوری ضمن خدمت درقالب آزمون کتابخوانی ازکتاب how to teach for exams by : sally burgess and katie head کد دوره 91007445 نام دوره زبان انگلیسی عمومی به میزان 34 ساعت
همکاران محترم زحمت کشیده با توجه به تقسیم بندی زیر ٰ در حوزه های تعیین شده شرکت کرده و در یک مرحله درجلسه ی حضوری و در مرحله ی دیگر در آزمون کتبی کتاب فوق شرکت نمایند. تار. طلبه شهید حسینعلی سلیمی سال 1348 درروستای هیزج در خانواده ای مذهبی واهل علم وتقوی به دنیا آمد.پدرش حاج عبدالله در کنار کشاورزی مداحی اهل بیت (ع) وهمچنین مراسم تعزیه خوانی را هر سال به یاد ی کربلا ومصیبتهای خاندان رسول مکرم (ص) اجرا می کند.پدر و واجداد شهید حسینعلی عاشق اهل بیت بوده وهستند.برای زنده نگه داشتن یاد و راه ی کربلا تلاشهای مستمری کرده اند .شاید به همین دلیل حسینعلی به وت روحانت در آمد تا هرچه بیشتر به عزیز اعتلی بخشد. او به گفته برادرش بسیار باهوش وبچه شلوغی بوده است.دوران ابت را در دبستان حجربن عدی گذراند و دوران راهنمایی را در مدرسه کرامت به پایان برد.ایشان در دوران راهنمایی استعداد خود را در علم و تقوا به خوبی نشان می دهند.در کارهای فرهنگی وتشکیل گروهای سرود های انقل فعالیت چشمگیری از خود به نمایش می گذارند. در جماعت شرکت فعال داشتند و اکثر مواقع ت جماعت دانش آموزان را به عهده می گرفتند.بعد سن تکلیف به وروزه علاقه خاصی داشتند و به آن اهمیت می دادند. بخاطر علاقه به (ره) و ت به توصیه ی پدر برای تحصل علوم دینی به مدرسه ی آیت الله همدانی می روند. سال 1365 بعد از دو سال تحصیل حوزوی با گذراندن 45 روز آموزش نظامی در پادگان قهرمان همراه دوستانش عازم جبهه شدند.ابتدا به جبهه دزفول بعد به همرا ه یکی ازهم روستاییان به جزیره مجنون اعزام می شوند. در نامه ای که شهید حسینعلی از آن روزها برای خانواده نوشته ، قید نموده اند که به عنوان بیسیم چی فعالیت می کند. برادش می گویند: در تاریخ 23/3/65 خبر شهادت ایشان را به ما دادند.در عملیات پ ندی موج انفجار وترکش خم از ناحیه پا و باعث شده بود که حسینعلی به سوی معبود و ی کربلا پر بکشند. اهالی روستای هیزج که خبر شهادت را شنیده بودن با چشمان اشکبار و های پر از غم به سمت قهاوند رفتند تا پیکر پاک ایشان را تحویل گرفته در روستا به خاک سپارند تا ستاره ای شود درخشان برای روستا برای همیشه بر دلهای مردمانش روشنایی بخشد. آن روز همه آمده بودند ، از روستاهای اطراف ، از خود قهاوند ، بنیاد شهید وجاهای دیگر .چند کیلومتر مانده به روستا مردم با شعارهای انقل با پای پیاده شهید را تا مزار بدرقه د .حال و هوای روستا عوض شده بود بوی کربلا به مشام می رسید. حالا حسینعلی در کنار سایر ی روستا نماد قهرمانی برای ایران و اهالی روستا بود .او نقش عباس و علی اکبر روز عاشورا را به خوبی بازی کرده بود.مردم حالا درک درستی از شبیه خوانیهای اجدادش و مراسم تعزیه حسین (ع) َداشتند. یادش گرامی باد. شهر شما / همدان: به علت برودت هوا ، لغزندگی سطح جاده هاومعابر عمومی تمامی دوره های تحصیلی درتویسرکان قلقلرودو جوکار و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابت در نواحی ۱ و ۲ همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند، خزل، سامن، بهار، لالجین، کبودراهنگ، گل تپه فامنین،قهاوند،رزن،قروه و سردرود در نوبت صبح فردا دوشنبه یازدهم بهمن ،تعطیل اعلام می گردند

در ضمن مدارس دوره ی اول متوسطه در نواحی ۱ و ۲ همدان فردا با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند نمود

اسان شمالی: در پی بارش برف, برودت هوا و لغزندگی معابر مقاطع پیش دبستانی , ابت و استثنایی شهر راز , دهستان راز شامل روستاهای ( پشنده,قلعه قوشین,تنگه ترکمن, زرنه ,امانلی,فرحدین, دره,آنابای,تنگه راز , گوی نیک, قوش تپه ) و بخش غلامان دوشنبه یازدهم بهمن تعطیل اعلام شد ...

برای اطلاع از سایر استانها کلیک کنید


شهر شما / همدان: به علت برودت هوا ، لغزندگی سطح جاده هاومعابر عمومی تمامی دوره های تحصیلی درتویسرکان قلقلرودو جوکار و مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابت در نواحی ۱ و ۲ همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند، خزل، سامن، بهار، لالجین، کبودراهنگ، گل تپه فامنین،قهاوند،رزن،قروه و سردرود در نوبت صبح فردا دوشنبه یازدهم بهمن ،تعطیل اعلام می‌گردند

در ضمن مدارس دوره‌ی اول متوسطه در نواحی ۱ و ۲ همدان فردا با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند نمود

اسان شمالی: در پی بارش برف, برودت هوا و لغزندگی معابر مقاطع پیش دبستانی , ابت و استثنایی شهر راز , دهستان راز شامل روستاهای ( پشنده,قلعه قوشین,تنگه ترکمن, زرنه ,امانلی,فرحدین, دره,آنابای,تنگه راز , گوی نیک, قوش تپه ) و بخش غلامان دوشنبه یازدهم بهمن تعطیل اعلام شد ...

برای اطلاع از سایر استانها کلیک کنید

به مناطق ،نواحی وشهرستانهااز:گروه آموزش زبان انگلیسی دوره اول متوسطه استان همدانبا سلام واحترامنتایج جشنواره های سه گانه آموزش زبان انگلیسی متوسطه اول استان همدان در س حصیلی 94-93 بدین شرح اعلام می گردد.عنوان جشنوارهمحل خدمترتبهبرگزیدگان مرحله استانیجشنواره ارزشی ازمهارت شنید اری کتاب هفتم ناحیه2 نهاوند ناحیه1اولدومسومخانم نسر.
'ذکر جیحون‏ آباد''قریه ‏ایست خجسته‏ بنیاد از بلوک [[همدان]] قریب پانصد خانه در اوست آبش خوب و هوایش نی ت نهرى از میان قریه جاریست باغات بسیار دارد و سکنه‏ اش همکى شیعى ‏مذهب و ترک‏ زبان و با فقرا مهربانند طایفه قراکزلو باشند بزرکان آن دیار ستوده کردار و حمیده‏ اطوارند. (شیروانی، بستان السیاحه، ص236 .)جیحون آباداز روستاهای قابل ت. مدرک ی معماری دارد، اما در چند شنبه بازارهای همدان، حبوبات می فروشد.
هر روز از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر یک جا بساط می زند. شنبه ها 600 دستگاه، یکشنبه شهرک مدنی، دوشنبه سیلو، مریانج، ازندریان یا قهاوند، رس ، چهارشنبه شهرک شه، پنجشنبه فرهنگیان و ها شهرک الوند محل کار او و همکارانش در روز بازار همدان است.
همکارانی که تعدادشان در ب.
سوق للعید أظهر عدم وجود تضخم! فی الواقع ، أولئک الذین یتحدثون عن ضخم یشهدون على أداء المتعاملین ، ویکتبون وظائفهم باسم الاقتصاد الإیرانی. فی حین أن الناس لا یتضخمون على الإطلاق ولا یعترفون بالوسطاء أولاً. ویدفعون ثمن حیاتهم. إن أهم السلع وأکثرها فعالیة فی اقتصاد کل بلد هی السلع ا راعیة. ونحن لا نرى زیادة فی الأسعار على مر السنین. استانبول یک عمارت بزرگ شوربا هزاران جذب است. بسیاری از آنها ساختن اساس های تاریخی هستند که صدها سنه پایه پیش برفراز ویژه در امپراتوری بیزانس سادگی عثمانی برفراز وقوع پیوسته اند.
بعضی از نشان ها معروف بران از دیگران هستند، منتها همه آنها صدر در یک آماجگاه مشترک به نشانی یک شیء شایان شناسایی در دورنما می رسند.
در اینجا 14 تصویر م. به گلگشت من، دیدگاه پانورامیکی اسنتپ، گوروم یک وب سایت عنکبوت مرغ ای است. اداره های گردشگری صدر در طور مترقی تندرست از ثانیه بازدید می کنند درون حالی که مشتریان را اندر سفرهای حوالی کاپادوکیا می گذرانند. این به عنوان یک توقف مطهره به معامله می رسد؛ عنایت برای نوشیدنی نچ و البته چشم انداز چشم انداز استثنایی است.
در میان ای کوچکی د. این ساده است برای پیدا دست مشکات های ظاهر و عزم نمایش کافی اندر فروشگاه های معاف دوباره به دست آوردن حقوق گمرکی داخل بسیاری باز یافتن فرودگاه های بین المللی، بنادر کشتی کروز، صمیمیت ایستگاه های مرزی. طراح پز و طلا بی آلایشی جواهر، بطری از بالا پایان ات الکلی، اخلاص محصولات توتون یکدلی تنباکو همه جیغ به فهم و به منزل ساختمان ببرند. . غاری که کیخسرو را به آسمان برد غار کیخسرو یکی از بی نظیر ترین اماکن تاریخی وافسانه ای سرزمین ایران است که از چندین جهت حائز اهمیت است این غار در 35 کیلومتری جنوب غربی اراک و در سمت غربی رودخانه شراء و در کوه شازند واقع شده است . این غار بر خلاف غارهای دیگر که در دل کوه قرار دارند در قله و در ارتفاع 2900 متری قرار دارد . این غار که به شازنده. بسمه تعالی در مطالب قبلی اشاره شد که خوانین روستای پشتجین بدلیل اینکه 16سال قبل از سال 1357نمایندگی مردم شهرستان بزرگی چون رزن(در آن سالها بخش قهاوند وشهرستان فامنین جزو رزن بود ه) در مجلس شورای ملی را در اختیار داشتند به همین خاطر با سوء استفاده از قدرت ظلم زیادی به روستائیان می نمودند که در ذیل به برخی از آنها اشاره می شود . کور یک نف. دمای هوای همدان افزایش می یابد کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای روزانه نقاط مختلف این استان بین یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و این روند افزایشی دما تا 2 روز آینده ادامه دارد.   نادر پیرتاج روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری از بعد از ظهر با افزایش ابر، وزش باد و در برخی از نقاط غبار محلی پیش بینی می شود و این وضعیت تا 2 روز آینده ادامه دارد. 
وی اظهار کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 26 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است. 
پیرتاج افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته قهاوند با 28 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، بهار با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است. 
وی ادامه داد: بارش های سال زراعی امسال (اول مهرماه سال گذشته تاکنون) در همدان به 288 میلی متر رسید که نسبت به سال گذشته هفت درصد و نسبت به میانگین بلند مدت چهار درصد افزایش نشان می دهد. 
به گفته وی بیشترین بارش های سال زراعی مربوط به تویسرکان با 517 میلی متر ثبت شده که نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش و نسبت به میانگین بلند مدت 40 درصد افزایش دارد.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.  روستای یونان قدیم وین داخل منطقه کاپادوکیا ترکیه صدر در ندرت درون مقالات تور :اسم تله نمایش داده می شود. چنانچه به گلگشت می رسد، قبل دوباره پیدا اینکه نویسنده راجع سایر اماکن شهیر دیگر قرین گوروم، مرکز گرانی و نقل و توقف صحبت کند، چند همه ای را فایده دست می آورد. فایده همین دلیل، جمیع چند، واحد وزن دو دفعه قبل برفراز کاپادوکیا بودم،. آیت الله یوسف صاتعی در سوالی از ایشان مبنی بر اینکه آیا وزارت ارتباطات می تواند سرعت اینترنت را به دلیل بیم استفاده نامطوب از آن محدود نماید، اینگونه پاسخ داده اند : با توجه به اینکه بسیاری از محققین و پژوهشگران جهت تحقیقات علمی از اینترنت استفاده می کنند و سرعت پایین اینترنت باعث اتلاف وقت و عمر افراد می گردد در صورتی که وزارت ارت. هنگامی که من برای اولین پاس به ترکیه آمده یک دیس کوچک است که من از صمیم قلب اندر زیاده روی کباب شیش بود. این یک گزینش در مصون بود. تکه های زیادی از گوشت، با فلفل خلوص پیاز، اندر یک سیخ کباب قرار داده سادگی کب شد. مشکل و بیش از مقیاس از یک شوک فرهنگی به کام من که تا نفع علیه و له روی بالا و مواد غذایی بریتانیا استفاده شد. پس دوباره پیدا آن. مشاهده زردپره سرزیتونی در استان همدان observation of ortolan bunting in hamedan province خلاصه اطلاعات این مشاهده: گونه: زردپره سرزیتونیemberiza hortulana تعداد: 3 فرد تاریخ مشاهده: 1 مهر 1395 مکان مشاهده: روستای هیزج، قهاوند (استان همدان) مشاهده کنندگان: آقای علی سنگچولی و خانم سمانه مختاری species: ortolan bunting emberiza hortulana no. of individuals: 3 individuals date of observation: 22 september 2016 place of observation: hizag village, ghahavand (hamedan province) observers: ali sangchooli & samaneh mokhtari --------------- سفر خویشتن به تیمچه گل درون استانبول، ترکیه غیر منتظره نیستی اما روشن شد روی یکی پیدا مکان های مورد وجد من است. نوبت دوست، اندر حال حاضر به دودل من شوربا عکاسی و تاریخ کاربرد می شود نفس را به آدرس یک مکان ایده خاندان برای آشامیدن ناهار پیشنهاد شده است. پیشامد در خلاصی خیابان، و مشخص و ناپیدا شده را به ترک نه به عنوان پاساژ سیچک، این ی. ید تحفه در ترکیه می تواند به عنوان ارزان یا نفیس مغتنم و بی ارزش که شما می خواهید ولیکن سرگرم کننده مهمتر کاپیتان به دلیل ترک تماماً چیز قدس هر چیزی را به معامله برساند. جمعاً چیز نامدار قبل باز یافتن ید بسته به جایی که ما بروید بیگانه غریبه است. به عنوان مثال داخل کاپادوکیه، سفالینه از د ده آوانوس دلبر است داخل حالی که، داخل افسوس، . پاسه لیس است که توسط کوه شوربا شکوه حمایت و تسلط شده توسط محلول ذوب خوی بزاق های مشخص از دریای مدیترانه. این یک محیط روستایی که در نزاکت مال به برج روز آرامش بخش در ساحل یکدلی خیساندن تا اینکه ارتعاشات باز یافتن تعطیلات ترکیه است.
است یک جایزه نقصان شده هستی و عدم دارد تمام چند به نشانی پاسه لیس است ها و خیر فقط اندر مورد سواحل ماس. سفر خود به بازار گل اندر استانبول، ترکیه غیر منتظره حیات اما عیان شد پهلو یکی دوباره پیدا مکان های مورد آرزومندی من است. خیز دوست، تو حال تامین به سرگشته من شوربا عکاسی بی آلایشی تاریخ مصرف می شود وقت حسن را به عنوان یک مکان ایده تبار برای نوش ناهار پیشنهاد شده است. نو و قدیم اتفاق در استخلاص خیابان، و متمایز شده را پهلو ترک لا به عنو. پاسه لیس است که شفاعت کوه آش شکوه حمایت و تبحر شده توسط محلول ذوب خوی بزاق های مشخص از دریای مدیترانه. این یک محیط روستایی که در دم به نفقه روز قراربخش در ساحل پاکی خیساندن حتا ارتعاشات دوباره پیدا تعطیلات ترکیه است.
است یک جایزه تکثیر و کاهش شده بود دارد مجموع چند به آدرس پاسه لیس است بلی فقط اندر مورد کناره ها ماسه های طلایی است. . نه شهر(قریه نشر)در سی وپنج کیلو متری جنوب شرقی همدان از توابع بخش مرکزی همدان با پیشینه درخشان ودر حال حاضر گمنام در صفحه تاریخ ا یران می باشد. نام نه شهر در کتابهای سفر نامه ظهیرال ه .خاطرات ظهیرال ه خاطرات وسفر نامه فریدالملک قره گزلو که خود از اهالی منطقه شراء می باشدآورده شده است . با توجه به شرایط منطقه درزمان قاجار وقبل که نشر (ن. اختصاصی از هایدی تحقیق و بررسی در مورد آشنایی با سازمان ثبت احوال کشور با و پر سرعت .
تحقیق و بررسی در مورد آشنایی با سازمان ثبت احوال کشور
تحقیق و بررسی در مورد آشنایی با سازمان ثبت احوال کشور لینک پرداخت و *پایین مطلب* فرمت فایل:word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه 30برخی از فهرست مطالب تاریخچهآشنایی و تاریخچه ثبت احوال استان همدان وظایف سازمان ثبت احوال کشورفهرستوظایف ادارات کل ثبت احوال استانهاوظایف ثبت احوال شهرستانهافهرستوظایف ادارات ثبت احوال بخشهاچگونگی ثبت ولادت خارج از کشوراولین سند سجلی و شناسنامه رسمی در این استان در تاریخ 09/07/1279 برای شخصی به نام عباس خان صدر رئیس بلدیه شهر همدان(شهردار) صادر و تحویل گردید و بدینوسیله فعالیت رسمی ثبت احوال استان همدان آغاز گردید.

مرزهای هویتی استان همدان از شمال به استان زنجان و قزوین از جنوب به استان لرستان و از شرق به استان مرکزی و از مغرب به استانهای کرمانشاه و کردستان محدود و در این راستا 19512 کیلومترمربع را با جمعیتی در حدود 1810032 نفر پوشش می دهد.
تشکیلات سازمانی مصوب اداره کل ثبت احوال استان همدان بالغ بر 180 پست مصوب بوده که با توجه به سیاستهای انقباضی ت در سالهای اخیر با 47 پست بلاتصدی که 27% کل پستهای مصوب سازمانی است به امر خدمات رسانی به مردم استان اهتمام می ورزد. در حال حاضر اداره کل ثبت احوال استان همدان با واحدهای تابعه ذیل در حال خدمت به آحاد مختلف جامعه می باشد :

ثبت احوال شهرستان همدان , اسدآباد, تویسرکان, کبودرآهنگ, ملایر, نهاوند, بهار, رزن, قهاوند, قلقرود و فامنین. سازمان ثبت احوال کشور" سازمانی باشخصیت حقوقی مستقل از لحاظ اداری, مالی واجرایی واز حیث تشکیلاتی در ت وابسته  به وزارت       کشور است. این سازمان بصورت متمرکز اداره می شود و کلیه ادارات  در  سطح کشور  تابع ستاد مرکزی بوده و آئین نامه ها و دستور العمل های مصوب  ابلا غی را اجرا  می نماید.به دلیل گستردگی  وظایف  قانونی ، "سازمان ثبت احوال کشور "  در اقصی نقاط کشور به ارائه خدمات مشغول بوده و پر مراجعه ترین سازمان تی است  .تاریخچه ثبت احوال به صورت یکپارچه ومنسجم در جهان مربوط به قرن نوزدهم میلادی است ،در ایران  قانون ثبت احوال در جلسه  مورخ 20آذر ماه 1297 هجری شمسی هیات ان به تصویب رسید و با صدور اولین شناسنامه برای دختری به نام فاطمه  ایرانی در تاریخ 3دی ماه 1297در تهران فعالیت خود را آغاز کرد طی 10سال در تمام استانها و شهرستانها ی بزرگ   دایر وفعال شد. براساس قانون مصوب 20 داد 1307"اداره کل احصائیه وسجل احوال  "تابع وزارت کشور تاسیس و بطور  مستقل شروع  به کار نمود .بعد از آن نیز در سال 1319 با  تصویب  قانون  جدید  و  تهیه و تدوین آئین نامه مربوطه نام قبلی   
با
تحقیق و بررسی در مورد آشنایی با سازمان ثبت احوال کشور
غار کیخسرو در دامنه کوهی در روستای لرج و کورزار شازند، سنگ قبر هایی به ابعاد 2.25 در 40 تا 50 سانتیمتر وجود دارد که داستانی را روایت می کنند. داستانی که علاقه مندی های ایرانی مان را سرشار می کند، داستانی که ناخودآگاه یادهایی را در ذهن مان زنده می کند و به محض شنیدن دوستش داریم. "کیخسرو در اوا عمر از دنیا کناره گرفت، یک هفته به نیایش ایستاد و در به روی همگان بست. یکی از شب ­ها سروش را در خواب دید که به او مژده ی سفر مینوی داد و گفت لهراسب را جانشین خود گردان. کیخسرو از آن پس با بزرگان به کوه و بیابان رفت و دیگر او را نیافتند." به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، در 30 کیلومتری جنوب غربی اراک و در سمت غربی رودخانه شراء کوهی است که آن را شازند یا شاه زند نامیده اند. در این کوه غاری وجود دارد که دهانه ی ورودی آن به سوی غرب قرار گرفته و 1.90 متر عرض و 1.3 متر ارتفاع دارد. درون آن نیز دهلیزی باریک به طول 18متر و عرض متوسط شش متر و ارتفاع سه متر وجود دارد که افسانه ی شنیدنی اش، کنجکاوی انسان را به درون می خواند. می گویند کیخسرو شاه دادگر ایرانی، فرزند سیاوش و فرنگیس است و به گفته ی شاهنامه فرجامی شگفت­ آور را برای خود رقم می زند، شاهی در اوج نیکنامی و پُرآوازگی که فرمانروایی جهان را برعهده دارد، از بیم سقوط در چاه خودپرستی، یکباره دنیا را کنار گذاشته و به راه معنویت می رود. کیخسرو که پس از مرگ افراسیاب، سالار جهان شده بود از کار گیتی کناره گرفت و خود را به مراقبه و نیایش سپرد و به شکلی اسطوره وش ناپدید شد. به باور پیشینیان که همه از چشمه ی سرشار شاهنامه سرآغاز گرفته است، کیخسرو پس از دست کشیدن از دنیا پا در راه می نهد و زمانی که با همراهان اندکش که از پهلوانان نام آور ایران زمین بودند، از این منطقه عبور می کند و اسیر برف سرخ شده، بدن در چشمه بلاغ یا چشمه ی کیخسرو شست وشو داده و به غار پناه می برد، آنجاست که از نظرها غایب می شود. هزاران سال است که اهالی، آب این چشمه را مقدس می دانند و از آلودن آن پرهیز می کنند. آنان کیخسرو را شاه زنده می دانند و از این رو این کوه شاه زند نامیدند. گفته شده که سنگ قبرهای دامنه ی کوه محل دفن همراهان کیخسروست که در دامنه کوه از آنها جدا شده بود و آنها نیز همزمان با ناپدید شدن کیخسرو در غار، به دلیلی از بین رفته اند. این سنگ قبرها مورد توجه و احترام زرتشتیان بوده و آنها معتقدند این قبرها متعلق به پهلوانان ایرانی است که کیخسرو را همراهی می کرده اند. رضا روستایی باستان شناس و محقق آثار تاریخی در این باره به ایسنا گفت: نام شازند از داستان این کوه گرفته شده و وجود غار پر رمز و راز کیخسرو در این کوه اعتباری تاریخی به این منطقه داده است. وی ادامه داد: غار کیخسرو بر خلاف غارهای دیگر که در دل کوه جای گرفته اند، در قله کوه و در ارتفاع دو هزار و 900 متری واقع شده است. روستایی اظهار کرد: نام برخی پهلوانان نامی ایران بر بدنه غار حک شده و مردم بر این باورند اینان همان همراهان شاه در این سفر بوده اند. این محقق آثار باستانی بیان کرد: این غار در بین زرتشتیان جهان جایگاه ویژه ای دارد و به عنوان یکی از اماکن مقدس به شمار رفته و هر ساله زرتشتیان زیادی از ایران و نیز هندوستان به این مکان می آیند. وی ادامه داد: همچنین زرتشتیان بر این باورند که رابطه ای معنوی بین چشمه بلاغ حک و غار کیخسرو وجود دارد و حتی عده ای از آنها بر این اعتقادند که بزرگ ترین آتشکده زرتشتیان در این استان ساخته شده بوده است. روستایی اضافه کرد: از عجایب این کوه وجود سنگ قبرها در دامنه کوه است که به علت فرسایش، نوشته های روی سنگ ها قابل خواندن نیست. این باستان شناس و محقق آثار باستانی گفت: عجایب و آثار پر رمز و راز استان مرکزی باید شناسانده شوند. استان مرکزی آثار تاریخی فراوانی را در دل خود جای داده است که هر کدام فرهنگ، داستان و روایتی را با خود حمل می کنند که برای بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به تاریخ کهن این سرزمین جذاب و سرگرم کننده و سفر به آنها برای آنان تجربه ای دلچسب خواهد بود. گاهی حال از مسیر بلا آزار و شتم محترز میشوم، این مکان درون کتابهای راهنمای ذکر نشده است و بر روی نقشه مشخص نمیشود. این باب زمانی است که واحد وزن برای بخش تحقیق می کنم منتها در این کیفیت من اهمیتی نمی دهم زیرا اندر مقابل من یک منظره دیده انداز حیرت طرفه انگیز دوباره یافتن و گم دریاچه حمزالار تو بیپازاری بود.
در کومه ایستاده بودم، و. به سانلیورفا دارای بسیاری دوباره یافتن و گم جاذبه های بسیار توصیه می شود برای بازدید کنندگان صدر در منطقه است. شوربا نام موهوم و اصلی "شهر دوباره یافتن و گم ان،" ترین متناسب وا سبک دام تار تاریخی و گذشته گمرک هانی در بالای لیست آوند (آبکشی) من بود.
ساخته شده درون 1566، طرفه العین را برفراز مرکز تجاری اصلی بود. ثروتمندان و فقرا و مجازی. عزت کشور در اقتصاد مقاومتی است نه دست نیاز به بیگانه دراز جوادی آملی هـراز نـیـوز: حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی، عزت و شرافت را از ویژگی های جامعه ایمانی خواند و گفت: عزت ما در استقلال اقتصادی است و این کشور نه تنها باید اقتصاد مقاومتی داشته باشد و روی پای خودش بایستد بلکه باید به کشورهای دیگر صادرات نیز داشته باشد. حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی، امروز در جلسه درس اخلاق هفتگی خود که روزهای پنج شنبه در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار می شود، به جایگاه اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: اکرم(ص) برای هدایت بشر مأمور شدند و راه شرافت و عزت را به امت آموختند و ایشان نه تنها معلم بلکه مربی و مزکی نیز بودند. حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی، عزت و شرافت را از ویژگی های جامعه ایمانی خواند و اظهار داشت: عزت ما در استقلال اقتصادی است و این کشور نه تنها باید اقتصاد مقاومتی داشته باشد و روی پای خودش بایستد بلکه باید به کشورهای دیگر صادرات نیز داشته باشد. انسان تا توان دارد باید روی پای خودش بایستد وی عزت را با دست نیاز پیش ی دراز در تضاد خواند و ابراز داشت: گاهی انسانی سالمند یا فرتوت است اما به صورت کلی، انسان تا توان دارد باید روی پای خودش بایستد زیرا دستی بدتر از دست بگیر نیست چنان که صادق(ع) در روایتی فرمودند «اگر دستم را تا آرنج کنم و در دهن افعی فرو برم؛ بهتر است از این که دستم را پیش ی دراز کنم. درس اخلاق حوزه علمیه قم، شرافت مؤمن را در شب دانست و خاطرنشان کرد: اگر ی اهل شب باشد؛ گفتار، منش و رفتارش آموزنده می شود و در آن نشئه ای که همه خوابند یا غافلند او سحر خیز است و راز و نیاز می کند زیرا شب راه را برای گفت وگو با خداوند می گشاید و هر ی شرف جاودانه می طلبد باید آن را در کنار سجاده شب طلب کند. انسان با مرگ نمی پوسد بلکه از پوسته بیرون می آید وی ابراز داشت: انسان موجودی ابدی است و مرگ چاله نیست که در آن فرو رود بلکه مرگ پلی است که از این پل باید عبور کند؛ انسان با مرگ نمی پوسد بلکه از پوست بیرون می آید چنان که قرآن می فرماید «کل نفس ذائقه الموت» این انسان است که مرگ را می میراند و وارد صحنه ای می شود که دیگر مردن در آن نیست. برجسته حوزه علمیه قم، دوستی با نامحرم را از آداب جاهلیت دانست و تصریح کرد: دوستی پسر با دختر از خصلت های دوره جاهلیت بوده است که قرآن کریم از آن به «مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ» یاد کرده و این تفکر جاهلیت را توبیخ می کند. فردی که با بیگانه معامله کند روح و عمرش تسخیر می شود وی به اخلاص در عمل اشاره و تأکید کرد: انسان اگر با بیگانه یعنی بیرونی و داخلی یا بزرگ و کوچک معامله کند روح و عمرش تسخیر می شود زیرا سوگند خورد که بر انسان مسلط شود اما اگر ما برای خداوند کار کنیم از او مزد می گیریم؛ گرچه خداوند از بیع و شراء تعبیر می آورد اما این تع ر مجازی است و چند برابر عوض و معوض را به انسان می دهد. مفسر برجسته قرآن کریم، علم و عقل را دوست انسان خواند و یادآور شد: انسان یک دوست بیشتر ندارد و آن علم است و جهلش، دشمن او است و تنها راه شناخت دشمن درونی و بیرونی و مبارزه با آن علم و عقل است. حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در پایان افزود: گاهی انسان در شرایط گناه قرار می گیرد که نه تنها باید «اعوذ بالله» بگوید بلکه باید به پناهگاه برود یعنی نگذارد بر او غلبه کند و از خدا و اهل بیت(ع) کمک بگیرد. رسا اختصاصی از یارا فایل تحقیق عقد اختیار با و پر سرعت .
لینک و ید پایین توضیحاتفرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 8 عقد اختیارمحمد مؤمن قمییکى از عقود شناخته شده در بازار بورس عقد اختیار است((73))،که یکى از طرفین عقد، حق خود را در ید یا فروش چیزى معین در ازاى عوضى معین به طرف مقابل واگذار مى کند، بنابر این، عقد اختیار، عقدى است که در آن در زمان معینى بین حق ید یافروش مقدار مشخصى از کالایى که با دقت توصیف شده است و عوض معین و مشخصى، مبادله انجام مى شود بدون اینکه عوض درهنگام ید یا فروش کالا، جزئى از ثمن آن قرار گیرد، بلکه این عوض، تنها در مقابل حق بیع یا شراء است، بنابر این، ى که عوض را مى پردازد، اختیار ید یا فروش را به دست مى آورد.همچنین ى که عوض را دریافت مى کند و آن را مالک مى شود، اختیارمزبور را به طرف مقابل واگذار مى کند.این عقد با این خصوصیات و مشخصات در زمانهاى گذشته ناشناخته بود، از این رو نمى توان در باره آن از اقوال علما گفتگو کرد هرچند چنانکه اشاره خواهیم کرد شاید بتوان این عقد را تحت یکى از عناوین عقود شناخته شده فقهى قرار داد.عقد اختیار بر دو نوع است:نوع اول: اختیار ید که اختیار طلب و اختیار استدعا نیز نامیده مى شود، که در آن حق ید کالا یا سهام مثلا به ازاى بهاى مشخصى آکه قیمت ممارسه (بهاى اقدام یا تعهد) نامیده مى شود در زمان معینى به مشترى واگذار مى شود و طرف مقابل ملتزم مى شود کالا یاسهام را هر گاه مشترى در زمان مزبور بخواهد، در ازاى بهاى مورد توافق، به او بفروشد.نوع دوم: اختیار فروش که اختیار دفع نامیده مى شود و آن عقدى است که در آن حق فروش کالا یا سهام مثلا به ازاى بهاى مشخصى درزمان معینى به مشترى واگذار مى شود و طرف مقابل ملتزم مى شود طی زمان مزبور، در ازاى بهایى که هنگام ید این حق ، توسط مشترى، بر آن توافق کرده اند، آن کالا یا سهام را ب د.گاه صلاحیت هر یک از این دو نوع عقد، مستمر است و از هنگام قرارداد تا پایان مدت معین، استمرار دارد. یعنى در آن مدت معین هروقت خواست حق دارد آن را به کارگیرد. گاه این عقد مؤجل و مضیق است و تنها در تاریخ مشخصى مى توان آن را به کار گرفت. هرکدام از این دو ح ، بر اساس شرطی که بر آن توافق کرده اند، تعین پیدا مى کند.غالبا تعهد کننده بیع هنگام انعقاد عقد اختیار، مالک چیزى که فروشش را متعهد شده است، نمى باشد، بلکه پس از این عقد، م م مى شود آن را به تملک خود درآورد وسپس به مشترى واگذار نماید، البته گاه و به ندرت، آنچه را تعهد کرده است، مالک مى باشد.در اغلب مواردى که به وسیله عقد اختیار معامله انجام مى پذیرد، این کار از طریق راههایى مخصوص یعنى بازار بورس صورت مى گیرد. بخشهایى خاص و واسطه هایى معین در بورس مجاز هستند میان خواست ید و فروش طرفهایى که یکدیگر را نمى شناسند، پیوندزنند و میان طرفهاى عقد، ارتباط برقرار نمایند، البته گاه اتفاق مى افتد که این عقد مستقیما و خارج از بازار بورس، میان طرفین واقع مى شود، ولى غالبا چنین نیست.هر گاه عقد از طریق این بخشها انجام گیرد، آنها تضمین مى کنند که طرفین به عقد وفا نمایند و به ناچار این عمل آنها وک از طرفین عقد مى باشد که براى آن از طرفین به صورت نسبتى از ثمن کالا و سهام و یا مقدارى مشخص ، درخواست دستمزد مى کنند.اه عقد اختیارسرمایه گذاران اه گوناگونى را از انجام معامله به وسیله عقد اختیار دنبال مى نمایند که مهمترین آنها حمایت از خود در مقابل خطرکاهش درآمد حاصل از سرمایه گذارى است.در اختیار ید، ى اقدام به ید نمى کند مگر آنکه بتواند از طریق ید کالا یا سهام، همه یا بعضى از ثمن اختیار را پوشش دهدو این در صورتى است که قیمت کالا یا سهام بیش از قیمتى باشد که در عقد اختیار توافق کرده اند. در این صورت، آن را به قیمت موردتوافق مى د و به قیمت بیشترى مى فروشد. اگر مجموع زیاده اى که به دست مى آورد بیش از ثمن اختیار باشد، به مقدار مازاد، سودمى برد و اگر مساوى باشند نه سود مى برد و نه زیان مى کند و اگر کمتر از ثمن اختیار باشد، به اندازه اى که از آن کمتر است، زیان مى بیند، اما اگر قیمت فروش، بیش از قیمتى که در عقد اختیار، توافق مى کنند، نباشد، اقدام به ید نمى کند، زیرا سودى ب نخواهد کرد، بلکه شاید به حسب موارد، زیان د.مطالبى که در باره اختیار ید گفتیم، موضوع اختیار فروش را روشن مى کند.حکم شرعىاحتمالات مختلفى در باره حقیقت این عقد وجود دارد.ممکن است گفته شود این عقد، عقد وک است، به این معنى که در این عقد، هر متعهد به بیع یا شراء مى شود، به طرف مقابل وک مى دهد تا کالاى مورد نظر را به قیمت مورد توافق و در زمان معین، از او ب د یا به وى بفروشد. این وک داراى دو ویژگى است:اول: مال خود را یا به موکلش مى فروشد یا آن را از وى براى خودش مى د و در صورتى که این امر بر اساس وک صورت گیرد، اشکالى در آن نخواهد بود چنان که فرض ما همین است.دوم: در این عقد در ازاى ت خود به موکل دستمزد مى پردازد. حال آنکه چنین امرى مخالف وک هاى متعارف است، زیرادستمزد در وک هاى متعارف، به عنوان اجرت وک ، فقط در قبال وک داده مى شود ولى در اینجا به عنوان اجرت ت پرداخت مى شود.این نکته نیز فاقد اشکال است، زیرا در وک متعارف، وک به مصلحت موکل است، زیرا موکل از انجام عمل مورد وک سودمى برد. اما در بحث ما، مطلب به گونه اى دیگر است، زیرا در اینجا وک داشتن از موکل، به مصلحت است و به این امید صورت مى گیرد که به این وسیله به مبلغى دست یابد که هم ثمن اختیار و هم سود را پوشش دهد. از این رو، سود این نوع وک به باز مى گردد و لذا عقلا پرداخت مال براى آن را توسط صحیح مى شمرند و به همین دلیل، آن را از عنوان ((اکل)) و ((ایکال مال به باطل))، خارج مى دانند همچنان که آنها در وک هاى متعارف، دریافت اجرت را صحیح مى دانند و آن را از شمول اکل مال به باطل خارج مى دانند.تحقیق در مساله آن است که بحث ما خارج از وک است، زیرا قوام وک به این است که موکل دستمزد را بپردازد بدون آنکه حق وى در انجام عملى که به وک داده است، از وى سلب شود، بلکه وى همچنان داراى حق تصرف باشد و تا زمانى که به انجام کار مزبور اقدام نکرده است و وک وجود دارد، مى تواند مبا ا آن کار را انجام دهد. مثلا اگر موکل ى را براى فروش خانه اش نماید، خود نیز مى تواند قبل از اقدام ، براى فروش اقدام نماید، البته اگر قبلا آن را فروخته باشد، بیع موکل باطل خواهد بود، زیرا با فروش خانه توسط ، خانه از ملک موکل خارج شده است.اما همان طور که توضیح دادیم، معقود علیه در عقد اختیار، انتزاع حق ید یا فروش از شخص و انتقالش به طرف مقابل است و بدین ترتیب، حق ید و فروش کالاى مورد نظر از وى سلب مى شود و تمام آن به ى که ثمن اختیار را مى پردازد، منتقل مى گردد و این مطلب، مخالف قوام عقد وک است ، بنابر این، حقیقت عقد اختیار این است که حق شخص در ید یا فروش چیزى جزئى یا کلى،در قبال ثمن اختیار به طرف مقابل واگذار شود. مطلوب در این عقد آن است که این حق به مالک ثمن منتقل شود چنان که ثمن ازمالک آن به ناقل این حق انتقال مى یابد.ظاهرا مى توان گفت: عقد اختیار، داخل در عنوان بیع و یکى از مصادیق آن شمرده مى شود، زیرا در جاى خود تحقیق شده است که شرع در باب بیع بلکه همه معاملات، غیر از اصطلاح مورد نظر عقلا، اصطلاح دیگرى ندارد و عقلا در بیع، شرط نکرده اند که مبیع،عین خارجى جزئى یا کلى باشد، بلکه از نظر آنها عنوان بیع در موارد نقل حقوق در ازاى عوض نیز صادق است، بنابر این، اگر ى حق اشتراک خط تلفن را در ازاى مبلغ معلومى از شرکت مخابرات دریافت نماید، گفته مى شود که حق اشتراک را به فلان مبلغ یدارى کرده است همچنین گفته مى شود که حق دارد، به هر که یدار است، آن را بفروشد.مثال دیگر، کشاورزى است که مدتى طولانى روى زمین کشاورزى کار کرده است، چنین ى اگر بخواهد زمین خود را رها سازد، عقلا مى پذیرند که وى حق (حق الاصل) دارد و مى تواند آن را بفروشد.روشن است که در این گونه موارد، مبیع از اعیان خارجى نمى باشد، بلکه شخص، تنها حقى را مى فروشد که عقلا آن را براى وى اعتبارمى کنند همچنین روشن است که صدق و اطلاق عنوان بیع بر این معامله مبتنى بر هیچ گونه مسامحه، ادعا و مجاز نیست، بلکه صدق عنوان بیع مانند صدق عنوان و اطلاق بیع بر بیع اعیان خارجیه است.آنچه گذشت دلیلى قطعى است بر اینکه از نظر عقلا براى صدق عنوان بیع، لازم نیست مثمن، عین خارجى باشد هر چند معروف این است که باید مثمن از اعیان خارجى باشد، ولى آنچه باید در این موارد تبعیت کرد، فهم عرفى است و فهم عرفى در بحث ما همان است که گفتیم.اما در باره نظر شرع در این گونه معاملات باید گفت همان طور که در جاى خود اثبات شده است شرع در باب معاملات عقلایى،اصطلاح بخصوصى ندارد و اگر شرع در این قبیل موارد تصرفى داشته باشد، در حکم شرعى خواهد بود، بدین معنى که چه بسا درمواردى عقلا، بیعى را صحیح مى دانند ولى شرع حکم به بطلان آن مى نماید، بنابر این شایسته است حکم شرعى بحث را مورد گفتگوقرار دهیم.عموم مستفاد از کلام خداوند: ((اوفوا بالعقود))((74)) و ((احل الله البیع))((75)) اقتضا دارد که این معامله صحیح باشد، البته پس از آنکه روشن شد عقلا آن را بیع مى دانند و در بازار به آن اقدام مى کنند. اما شاید بتوان براى بطلان این معامله در شریعت به وجوهى استدلال کرد:وجه اول: علما اجماع دارند قوام حقیقت بیع به این است که مثمن از اعیان باشد. در کتاب مکاسب شیخ اعظم ((قدس سره)) در تعریف بیع چنین آمده است: ظاهرا در بیع باید معوض، عین خارجى باشد((76))، بنابر این، مبادله منافع با چیز دیگرى را شامل نمى شودو اصطلاح فقها در بیع نیز بر این مطلب استوار است تا آنجا که مى فرماید: ((سزاوار آن است که بیع را انشاء تملیک عین به مال تعریف کنیم)) تا آنجا که مى گوید: ((بیع فقط عبارت است از تملیک اعیان به عوض.))حاصل این وجه آن است که ادعاى صدق بیع بر عقد اختیار با آنچه مورد پذیرش فقها مى باشد، منافات دارد.پاسخ: نباید در این نکته تردید داشت که بیع، حقیقت شرعیه و متشرعه ندارد، بلکه داراى معناى عرفى است. آنچه را هم فقها مطرح کرده اند، تبیین معنى عرفى به فهم خودشان مى باشد، زیرا شیخ اعظم درجاى دیگر مى فرماید: ((ظاهرا لفظ بیع، فاقد حقیقت شرعیه ومتشرعه است و معناى عرفى خود را دارد، البته فقها در تعریف بیع اختلاف دارند.)) بنابر این، اتفاق فقها بر بودن خصوصیتى در حقیقت بیع، از وجود اجماعى که کاشف از راى معصوم باشد، حکایت نمى کند و همچنین گویاى وجود خبر معتبرى که از معصوم روایت شده باشد نیست، بلکه هیچ دلیلى غیر از فهم عرف از عنوان بیع وجود ندارد. بنابر این، شکى نیست که از نظر آنها در مواردى که مثمن ازاعیان خارجى نیست، بدون مسامحه و تجوز عنوان بیع صدق مى کند چنان که براى این موارد چند مثال زدیم لذا عقد اختیار نیز از جمله این گونه موارد است و در این عقد، اختیار بیع و شراء، فروخته مى شود.وجه دوم: بعد از پذیرش صدق عنوان بیع بر عقد اختیار گفته شود مبیع باید قابل انتقال به مشترى باشد، زیرا قوام حقیقت بیع به آن است که مبیع از بایع به مشترى انتقال یابد، ولى این شرط در بحث کنونى احراز نشده است، زیرا این احتمال وجود دارد که:اولا، اختیار ید و فروش از قبیل احکام شرعیه اى باشند که مختص موضوعات خود هستند. بنابر این، همان طور که جایز است انسان آب بیاشامد و غذاى مباح بخورد و این جواز حقى براى وى محسوب نمى شود که براى وى جعل شده باشد، بلکه عبارت دیگرى ازاباحه شرعیه اى است که از احکام الهى شمرده مى شود و در محدوده سلطنت عبد قرار ندارد، همچنین براى وى جایز است که ملک خود را بفروشد و آن چه را مى خواهد ب د. از این رو، محتمل است جواز مجرد حکم شرعى باشد که قابل نقل و انتقال نیست و ازمحدوده سلطنت عبد نیز خارج است.ثانیا، هرچند بپذیریم اختیار فروش و ید از قبیل حقوق است نه احکام، باز این احتمال وجود دارد که حق اختیار از قبیل حقوق غیرقابل انتقال باشد. چنانکه در مورد حق ولایت پدر و حق حضانت مادر و حق اخذ به شفعه، همین گونه است. این گونه امور هر چند ازقبیل حقوقى هستند که اختیار اعمال آنها در دست دارنده آن مى باشد و اعمال آنها مشروط به این نیست که صاحب حق مبا ا اقدام کند، بلکه مى تواند براى این منظور ى را نماید، ولى این حقوق را نمى توان از پدر و مادر و شریک، به دیگرى انتقال داد. از این رو ، این احتمال وجود دارد که حق اختیار از این قبیل باشد.در صورت تحقق یکى از این دو احتمال، راهى براى حکم به صحت بیع در عقد اختیار وجود ندارد، زیرا شکى نیست که مبیع باید ازاعیان مملوکه یا حقوق قابل انتقال باشد، ولى با وجود این احتمال که ممکن است چیزى از جمله احکام یا حقوق غیرقابل انتقال باشد، صحت آن مشکوک خواهد بود. با
با
تحقیق عقد اختیار
کوه تاتللی اولین کاری وجود که می خواستم تو کمر ادا دهم. نظرات باز یافتن اینترنت مره داده شده
تور آنتالیا
"چشم انداز دید انداز عجب انگیز دوباره یافتن و گم این کوه بلند ترکیه که 2365 چهارده گره بالاتر از سطح دریا است"
در طول پیس های ژانویه تا آوریل گفتار شده است که من وآنها و آنها می توانید فلق و شام به بلندی تاختلی اسکی بروی. هر کشوری دارای داستان هایی است که مداخله خارجی ها باور دارند. در این برید من عزم دارم همگی انی که داستان های مسافرتی را در مورد ترکیه شنیده اید را ترک کنند. من هر آوازخوان را جرأت دادم که غلط کنم
1 - نیمه عشا ا پرس بسیاری دوباره پیدا مسافران که طرح های نفس را برای بازدید از ترکیه اقرار کرده اند، کلمات شگفت آور "آیا شما اصلاً midnight ex. چهار دوازده ماه) پیش خود یک عاشقی برای سفره عرصه و قالیچه ترکیه آبادی یافته است. ما در مورد تولید آکنده فرش ماشین یا متاع ادیم شما حرف نمی کنم اینجا. دستگاه سنتی ترکیه و بساط همه دست ارگ و درستکار مثل کوبا نامدار از سیگار اسباب خود را، ترک نامدار برای فرش و قالیچه نفس هستند.
بنابراین جای اعجاب نیست به آشنایان من بود، که زمانی که ما . چهار سال پیش واحد وزن یک آرزومندی برای اثاثیه و قالیچه ترکیه آبادانی یافته است. ما اندر مورد تولید ممتلی فرش ماشین یا دستگاه شما تکلم نمی کنم اینجا. اسباب سنتی ترکیه و متاع ادیم همه دست ساز و دایم مثل کوبا گمنام از سیگار دستگاه خود را، ترک نامور برای گستردنی اثاث و قالیچه خود هستند.
بنابراین جای خودپسندی نیست به غریبه ها من بود، ک. لازم دانستم برای حفظ فرهنگ بومی ومحلی منطقه قهاوند ، مجموعه ای از ضرب المثلهای رایج را گردآوری نمایم.بدین جهت تعدادی ازاین ضرب المثلها رادر اینجاذکر می نمایم .انشا ا... به کمک دوستان واهالی منطقه بتوانیم همه آنها را جمع آوری کنیم تا مورد استفاده نسلهای آینده قرار گیرد. لازم میدانم بعرض بر سانم که آنچه بعنوان مثلها با زبان ترکی محلی بیان میشود بصورت محاوره ای وخارج از چارچوب دستور و زبان وقواعد لازم میباشد. تقاضا مندیم ضمن ارائه پیشنهادات اشکالات دستوری را از ما ده نگیرید. متشکرم آز یِه ،هَمَشَه ی م بخور ،همیشه بخورآت آلمـامـوش، آخــور بـاقـلـیــوبهنوزاسب ن یده، آخور بسته آ ـا اَکَـــن، بوغـــدا دَرمَـــز
ی که جو کاشته، گندم درو نمی کنه آرواد شـریک لـیـق اُولسـون، مـال شـریک لـیـق اُولمـاســون
زن شریکی باشد، [ولی] مال و املاک شریکی نباشداِشّـَـگَـه گئوجو چاتمی، پالانونو تاپلی
زورش به نمیرسه، پالانشو می کوبهاوشـاق عـزیــز اولار، تـربیـته اونّـان عـزیـزتــر اولار
بچّه عزیز است، تربیتش از خودش عزیزتر است اوشـاقـو یُـولّلا ایش دالـو سورا، ائوزیـن ده دور دئوش دالو سورا
بچّه را بفرست پی کار، خودت هم بلند شو بیفت دنبالش او قـوشی که سَـن توتمـوشـای، قیورقون مَـن یـونمـوشــام
آن گنجشکی که تو گرفته ای، دمش را من کنده امقووه گـرگ اُئـوزونـدن سـو چاقاردا
چاه باید از خودش آب دربیاره بیـر گِئـدیـرَم گِئـدیـرَم نَـن قــورخ، بیـر یِـئمیـرَم یِـئمیـرَم نَـن
یکی از ی که میگه میرم میرم بترس، یکی از ی که میگه نمی خورم نمی خورمجَـوانـو گـئونـدَر اَشَک آلمـاغـا، قـوجـانـو گـئونــدَر قِـــز آلمـاغــا
جوان را بفرست برای یدن، پیر را بفرست برای دختر (زن) گرفتنجـوان گـؤزگوده گـئـورَه نـِی، قـوجـا کَـ ش دَه گـئـورَر
آنچه جوان در آیینه می بیند، پیر در خشت خام می بیند چـیراغ اُئـوز اَتَـگیـنَــه، ایشِّــخ وِرمَـــز
چراغ دامن خودش را روشن نمی کندچـوخ یـاشـیـان چـوخ بیـلمَـــز، چـوخ گَـــزَن چـوخ بیـلَـــر
فردی که زیاد عمر کرده بیشتر نمیداند، ی که زیاد سفرکرده بیشتر میداندحالوا حالوا دیماغونان، آغوز شیرین اولماز
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه خَـلخین عقلِـه، گئــوزونـــدَه اولار
مردم عقلشان، به چشمشان است دا بـو آت، بـو دُوَنـِه، قِـیـتَــرمَــز
دیگه این اسب، این شتر را نمی تواند برگردانددالـدان داش آتـان، تـوبّـوغـا دَگَر
سنگی که از پشت سر پرتاب کنی، به قوزک پا میخوره ین آغــوریـر، چک قـورتــول؛ بـاشـین آغـوریـر، ائـول قـورتـول
دندانت درد میکنه، بکش راحت شو؛ سرت درد میکنه، بمیر راحت شوزمسـتان چِـکمَــه میش بلبل، بهـارین قـَـــدرِنـِـه بیـلـمَـــز
بلبلی که سرمای زمستان را نکشیده باشد، ارزش بهار را نمیداند سـاق بـاش، گـورا آپـارمـــاز
سر سالم، به گور نمی بـَــره شریک یاخچو اولایــدی، خدا ائوزیچی یاراداردی
اگه شریک خوب بود، خداوند برای خودش می آفرید قـونشـویـا اُمـیــد اولان، شـام سـوز یاتار
هر که به امید همسایه باشد، بدون شام می خوابد قـزم سَـنَـه دیـیــرَم، گَلینـِـم سَن ایـشِــد
دخترم به تو میگم، عروسم تو بشنو کـدخـدانو گئـور، کـنــدی چـاپ
کدخدا را ببین، ده را بچاپکـئـولــش دئـوشــدو، قِــش دئـوشـــدو
کُـلـَش (درو شدن گندم) افتاد ، زمستان رسیدکهنـه خـرمـن سُـوُرمـــاخ
من کهنه به باد دادنگلین آجوخاندا ،توی چرگه دوشَر یادوناعروس که گرسنش بشه،نان عروسی یادش میاگـولمَـه قـونشـویـا، گـَـلَــر بـاشــیا
به همسایه نخند، به سرت میاد مـال گـدر بـیــر یـانـا، ایمــان گـدر میـن یـانـا
مال میره یه طرف ایمان میره هزار طرف همـــدان اوزاخ، کَـــردی سه یـوخـون
همدان دور ، کرتش نزدیک همَشـه دئـوَه خـورمــا سـیـچـمـــز
همیشه شتر ما نمی رینههیـکـلی چـوخ دو، غـیــرتـی یـوخ دو
هیکلش گنده است، غیرت ندارهیـالانچــو، طاماکـارو آلّادار
دروغگو، طمعکار را گول میزندیاق گدر یاق اوستنه ،یارمه قالو یاق سوزروغن روی روغن میره،بلغور بدون روغن می م ِرَه باخَاندان قُورخاز آن ی که به زمین نگاه می کند بترساول اوتان، قوز اوتار ،آخوردا بورجا باتاردر اولی گردو را می برد اما بعدا بد ار در میادقره عقرب کیمی نیش وورار ،سورا گدر قبیرستاندا دورارمثل عقرب سیاه نیش می زند سپس میره قبرستان منتظر می ماندآق زون وسو ،لقمه گئتورانازه دهانت لقمه برداردد سین گورمین ،شاهلیگ ادعا ایلر
هرکه آبا و اجدادش را نشناسد ادعای پادشاهی می کند
قره چایا گئدسه، قره چای قورویار.
آدم بد شانس اگر به قره چای برود آن هم خشک میشوندسقسیَه ورَنجیک ،مس آلبجای سفال مس ب اؤلومدن ساوای، هاموزادا چاره وار.
جز مرگ ،برای هر چیزی چاره ای هستاؤلمه ک اگر اؤلمه کدیر، یلّماخ نمَدی؟
مرگ اگه مرگه چیه؟مرگ یک بار شیون هم یک بار.بیر اینه اوزونه وور، بیر جووالدوز اوزگیه.
اول یک سوزن به خودت بزن بعد یک جوالدوز به دیگرانحیوانین ینه باخارلار ،اینسانین ایشینه.
سلامت حیوان به دندان است وشایستگی انسان به عملشدوه یه دیدیلر بوینون ایریدی ، دیدی هارام دوزدور کی بوینوم ایری اولا؟
به شتر گفتند که گردنت کج است ، گفت کجایم صاف است؟سؤز وار گلر کچر ، سؤز وار دلر کچر.
سخنی هست که گفته می شود و می گذرد ، سخنی هست که گفته می شود و دل و جگر را سوراخ می کند و می گذرد.قونشو آشی دادلی اولارآش همسایه خوش مزه میشهآچلمه میش سفره بیر عیبی وار٫ آچلن سفره نو مینسفره ای که باز نشه یه عیب داره،سفره ای باز بشه هزار عیبالله بی ی او ه محتاج اله مه سین.خدا این چشم را به آن چشم محتاج نکندهر دیدگین بیر گچی اولیدی ،دره تپه ارده گیچیدنهر گفته ات اگر یه بز بود ،الان دره وتپه ها پر شده بود از بز و سنین کیمی دوستو اولانا ،دشمن لازیم دئییلهر دوستی مثل تو داشته باشد،به دشمن نیاز ندار ئچینین قوتورو بولاقین ینن سو ایچربزگر از سر چمه آب می خوردهر زادین باب ائیله،گؤرن دئسین هابئیلههر چیزت را درست کن،هر دید بگه این درستهآلان بیزار دو، آلمیـان ایــنـتـظـار آنکه گرفته بیزار است،آنکه نگرفته در انتظار هئچ کیم اؤز قاتیغینا تورش دئمه زهیچ ی به ماست خودش ترش نمیگهایته گــَـرَ ک لَش اُستونـّـَه وُرای سگ را باید رو لاشه کتک بزنیعوجا سیچیب باشون لی بلند ری... داره سرشُ گاز می گیرهطـَنـَف، هر نـه اُزاخ اُلسا، آخوره گـَرَک چمـّردَن گـِچـَه طناب هرچقدر هم دراز باشد. باید از چنبره بگذردقیراقینا باخ بِزین آل ، نـَنـَسی نَ باخ، قیزین آل به لبة پارچه نگاه کن،کرباسشُ ب ، به مادرش نکاه کن ،دخترشُ بگیرطو وُ قو می نومورتاسِه اُلـمیا ن نان سورا ، ت غارقالار مَنـَه طُو وُخدو اگر قرار باشه مرغ من تخم نذاره تمام کلاغ برای من مثل مرغ می مونهگـوتِ آچوقی گویـنِه آچوق اُ لور آدم ک... (بی شلوار) ،همیشه دلش شادهگـِد که چورَک آدلـِه اُلـسـوُن، سَن پیادا برو که نان سواره باشد و تو پیاده (نفرین)سیغیر اُزونـَه گـُو دانا اَ کـَنــّه،باش آرغه تو تار نر هروقت برای خودش دانه می کارد، سر درد می گیردخودا وِرَ نـّـَه،پیغمبر دَ ، بیر چنگـَه باسار اُستـونـَهوقتی خدا پول و پـَلـِه می ده، یه مُشت هم پبامبر روش می ریزههـَر عاشـّوقـی بش گون دورانِ اولار هرقاپی پنج روز دورانی دارد اَلی یاغـلو دوُ ،چـَک اُز بـا شـیـا !...؟ اگر دستت چـر بـِه؟ چرا رو سـرِ خودت نمیکشی؟دیَرَی بووسله یانوندا قوز سایوللارانگار د یش وفسی گردو میشمارند(خود را به بی خیالی زدن)تازودا هیزلیگ اولماسا،دووشان ساماندوقدا بالا قویماز اگر سگ شکاری هیز نباشه ، گوش نمی تونه داخل کاهدونی بچه بزا sanliurfa دارای بسیاری از جاذبه های بسیار توصیه شده برای بازدیدکنندگان ناحیه است. نام شهر " ان" که بیشتر با سبک تور :اسم تله تاریخی بساز بود، قدس gumruk hani باستانی تو بالای لیست سطل بود.
تور آنکارا
این مرکز تجاری اندر سال 1566 مخلوق شد. شراء گر آن هنگام ملاقات کرد ولو کالا را جزا کند و ار از مسافرت رنجه بود، روبرو از بقا سفر وجود و غیر. با مخلوطی دوباره به دست آوردن تأثیرات مدیترانه تزکیه خاورمیانه تزکیه تولیدات پ شت آن، جای شگفتی خودبینی نیست که استانبول خویش را به نشانی مکه برای غذاهای دوباره یافتن و گم سراسر دنیا تاسیس کرده است. دوباره پیدا طعم صفا مزه کباب کاملا سکبا طعم شیرین شیرین، تغیر غذای فی نفسه و بالفعل برای خوردن، ناراحتی آور است. این مکان تعطیلات عال. ترکیه در میزان پایه سوم دوباره به دست آوردن بزرگترین کشورهای تولید کننده انگبین در گیتی افق ها و پس از من بالا طور غیر منتظره یک زنبوردار محلی داخل مارال ملاقات کرد؛ من شگفتی خودبینی می کنم آنها یک واحد و جفت است. شخصا فکر می کنم یارو دیوانه به ایفا به جریان انداختن کار تدریس زنبور عسل شوربا استفاده از نغمه های غیر کهن و مدرن است ولی.
هل المبدأ أفضل أم مشابه؟ فی الإسلام ، تُقاس جمیع القیم الهامة بقضیة الجهاد والاستشهاد: کما لو: إذا عمل شخص ما من أجل تکالیف المعیشة ، فهو مثل شخص جهاد فی سبیل الله. لکن رجالنا ال ون مهتمون بـ: إعطاء الناس نفس المبدأ! أی أنهم یدفعون العمل ، حتى لا یفکر أحد فی الشهادة و: الحرب والجبهة. ومن السهل تخیل أنهم سی لدیهم دخل متساوٍ. حتى أن بع. آماده دمده شدن برای رفتن بالا تعطیلات می تواند استرس زادروز متولد زادن و وفات پیدایش باشد. بری شک در مورد فراز کنید.در دوباره یافتن و گم همه چیز و غیرواقعی مانند اجل کار و قبض گربه حیوان خانگی خود اشکوبه بندی شده اند، همه چیز فوق العاده مهم معتاد خواهر شبیه انتخاب که بانی کرم ضد مهتاب برای ید صمیمیت یا ساختن یک شوخ "از دفتر" ایم.
حریر من الطغیان فقط: مع الأخلاق على ع ما یقولونه: السیاسة والأخلاق لیست مزدحمة! فهی غیر قابلة للانفصال ، وکل منها یفصل بینها ، ویعرف ما یعرفه ، ویعتزم فقط إهانة أو الانتقام ، أو یرید تنفیذ الطغیان. لأنه ، کما رأینا ، یتم ضمان حریة الجمیع فقط من خلال الأخلاق. إذا لم یکن لدى أی شخص أخلاقیات ونزاهة ، فإنه یوسّع خصوصیته ویدخل خصوصیة ا. این سخت است برای دوباره پیدا دست چلچراغ های محسوس و توشه آهنگ نمایش کافی در فروشگاه های معاف دوباره پیدا حقوق گمرکی اندر بسیاری دوباره پیدا فرودگاه های بین المللی، بنادر کشتی کروز، بی آلایشی ایستگاه های مرزی. طراح فیس و طلا یکدلی جواهر، بطری از اج پایان ات الکلی، صداقت محصولات توتون خلوص تنباکو همگی جیغ به استنباط و به آپارتمان بب. آماده شدن برای رفتن پهلو تعطیلات می تواند استرس میلاد باشد. بلا شک اندر مورد اج کنید.در دوباره به دست آوردن همه چیز مهم مانند مرگ کار و ستاندن گربه حیوان خانگی خود طبقه بندی شده اند، همگی چیز طراز اول مهم آشنا انتخاب که پایه گذار کرم ضد خورشید برای ید تزکیه یا تاسیس یک هزال و جدی "از دفتر" ایمیل بود دارد.
یکی دوباره پیدا چیزها. تولید و اشتغال با دستان بسته.
از معجزات انقلاب ی ایران، یکی آن بود که با دستان خالی به جنگ: دنیای تا دندان مسلح رفت و پیروز بیرون آمد. زیرا همه میدانند زمان شاه، بعد از قوی ترین منطقه بود، حمایت کامل و دیگران را هم داشت. ولی برای مبارزه با دنیای تجارت تسلیحاتی، هیچگاه مردم را به جهاد مسلحانه و: یا تسلیح شدن دعوت نکرد، تا پیروز شد! هم .