پارادو

به نقل از خبرگزاریها در مورد پارادو : پاو وینت پارادو و تضاد پاو وینت ارائه کلاسی با عنوان پارادو و تضاد در حجم 30 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای رشته های مجموعه مدیریت دسته بندی مدیریت فرمت فایل pptx حجم فایل 3497 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 30 دریافت فایل  پاو وینت <font style=پارادو و تضاد" title=" پاو وینت پارادو و تضاد" /> فروشنده فایل کد کاربری 19 تمام فایل ها عنوان: پاو وینت پارادو و تضاد دسته: مدیریت فرمت: پاو وینت(powerpoint) تعداد اسلاید: 30 اسلاید این فایل شامل پاو وینتی با عنوان « پارادو و تضاد » می باشد که در 30 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درسهای رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: ناسازنما، پارادو یا متناقض نما معنی لغت پارادو پارادو چیست شناخت پارادو و دقت در آن شیوه درک زبان پارادو یک گفتار در مورد پارادو پارادو ترس و امنیت چند نمونه پارادو سازمانی پارادو رقابت و همکاری پارادو انقلاب و تکامل تدریجی پارادو کنترل و آشوب تضاد و ناسازگاری منافع در سازمان تضاد و ناسازگاری منافع در سازمان یک گفتار در مورد تضاد تضاد اجتماعی و سازمانی و فردی علل بروز تعارض در سازمان بررسی نگرش ها در مورد تضاد در سازمان پیشنهادات در مورد تضاد در سازمان به مدیران نتیجه گیری پاو وینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. پاو وینت پارادو و تضادناسازنما، پارادو یا متناقض نمامعنی لغت پارادو پارادو چیستشناخت پارادو و دقت در آنشیوه درک زبان پارادو یک گفتار در مورد پارادو پارادو ترس و امنیتچند نمونه پارادو سازمانیپارادو رقابت و همکاریپارادو انقلاب و تکامل تدریجیپارادو کنترل و آشوبتضاد و ناسازگاری منافع در سازمان
<font style=پارادو های رای گیری و بررسی جوانب ریاضی این فرایند" />
فرایند رأی‌گیری یکی از اتفاق‌های اجتناب‌ناپذیر  در یک جامعه است. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که آیا یک سیستم رأی‌گیری می‌تواند همیشه خواست اکثریت را به‌درستی نشان دهد؟ نمیدونستم کنکور دادن به این جور پارادو ها ختم میشه :///
روابط بین ادما پارادو ه ... زبان اختراع شد برای جمع شدن در قبیله های کوچیک ، دربرابر ببر های دندان خنجری و ماموت های پشمالو ...
بقیه کاربرد های روابط انسانی فقط ده اضافاتی هستند که بشر در این چند ده قرن اخیر از خودش در اورده .. ما انسان ها برای روابط اجتماعی اینچنینی تکامل نیافت. رضا درستکار: رضا درستکار، منتقد سینما: در سینمایی «نگار» یک موقعیت پارادو یکال را می بینیم. وبلاگ ، تلگرام ، اینستا ... هیچ جا خبری نیست

+ ذهنم خیلی درگیره و در عین حال آروم ... پر از پارادو م خب به سلامتی و میمنت و شرمندگی سی و پنجمین جشنواره فجر هم به پایان رسید و در کمال تعجب و حیرت عده ای نیز به جایزه سیمرغ دست پیدا د.در واقع ما در این مدت توانسته ایم حق مطلب را در مورد«پارادو » ادا کنیم. اختصاصی از رزفایل تحقیق درباره بررسی پارادو نظارت و مشروعیت با و پر سرعت .
تحقیق درباره بررسی <font style="color:red;background-color:#FFFF9F;">پارادو</font> نظارت و مشروعیت
تحقیق درباره بررسی <font style=پارادو نظارت و مشروعیت " src="../prod-images/768504.jpg" border="0"> فرمت فایل : word (لینک پایین صفحه) تعداد صفحات 30 صفحه     مقدمهنظارت از مؤلفه های بنیادین ت مدرن تلقی می شود که به هدف محدود قدرت حاکمان و جلوگیری از فساد و سوء استفاده از قدرت، مورد توجه شمندان معاصر قرار گرفته است؛ مقوله ای که هیچ گاه در حکومتهای استبدادی و مطلق العنان، جایگاهی نداشته و در عصر حاضر به عنوان ابراز مؤثر برای مهار قدرت در مدیریت شناخته شده است. در این میان، از مسائل مهم شة ، بررسی رابطة منطقی میان «مشروعیت » و مقولة «نظارت» است. پذیرش رابطة منطقی و علی میان این دو، بدین معناست که نظارت بر قدرت، معنا و مفاد حقیقی خود را در جایی می یابد که قدرت ناظر منشأ مشروعیت و مبدأ پیرایش و تکوین قدرت حاکم و ت باشد.بنابراین، اگر در شیوة حکومت و مدیریت، بر ضرورت نظارت بر نهاد قدرت ایمان داریم و آن را شیوه ای موفق ارزی می کنیم و در نتیجه برای مردم و جامعه حق نظارت بر حاکمیت را به رسمیت می شناسیم، لازمه اش آنآآن است که خود مردم به عنوان ناظران بر حکومت، مبدأ مشروعیت و منشأ تکمیل حکومت و دارای حق عزل و نصب حاکمان باشند و الامکان ندارد، حاکمیت از مبدئی دیگر سرچشمه بگیرد ولی مردم  ناظر بر او باشند.بر این اساس، در حکومت دینی و حاکمیت ی، که مبدأ و منشأ مشروعیت ، امری الهی تلقی می شود و حق حاکمیت بالا رسنده است، مقوله ای واقعی و جدی تلقی کرد؟ و حقیقتاً آن را از محدوده شعاری ظاهری و دهان پر کن برای اقناع عوام فراتر دانست؟ و برای آن واقعاً محلی از اعراب قائل شد؟ در حالی که پذیرش مشروعیت الهی در کنار نظارت مردمی، ره آوردی جز پارادو ندارد و ادعایی است متناقص.در این مجال، برای بررسی دقیق پرسش بالا و تحقیق از جوانب گوناگون بحث، نخست ضمن تحلیل مفهوم پارادو به تبیین دقیق تر پرسش بالا، با اشاره به مبانی آن می پردازیم، آنگاه پاسخ ی از اصل پرسش را پی می گیریم.
با
تحقیق درباره بررسی پارادو نظارت و مشروعیت
اشکال اساسی اصلاحیه مجلس ترکیه، بازتولید اشکالی از اقتدارگرایی است. اختصاصی از سورنا فایل مقاله بررسی پارادو نظارت و مشروعیت با و پر سرعت .
مقاله بررسی <font style="color:red;background-color:#FFFF9F;">پارادو</font> نظارت و مشروعیت
مقاله بررسی <font style=پارادو نظارت و مشروعیت " src="../prod-images/789032.jpg" border="0"> لینک پرداخت و *پایین مطلب* فرمت فایل:word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:32مقدمهنظارت از مؤلفه های بنیادین ت مدرن تلقی می شود که به هدف محدود قدرت حاکمان و جلوگیری از فساد و سوء استفاده از قدرت، مورد توجه شمندان معاصر قرار گرفته است؛ مقوله ای که هیچ گاه در حکومتهای استبدادی و مطلق العنان، جایگاهی نداشته و در عصر حاضر به عنوان ابراز مؤثر برای مهار قدرت در مدیریت شناخته شده است. در این میان، از مسائل مهم شة ، بررسی رابطة منطقی میان «مشروعیت » و مقولة «نظارت» است. پذیرش رابطة منطقی و علی میان این دو، بدین معناست که نظارت بر قدرت، معنا و مفاد حقیقی خود را در جایی می یابد که قدرت ناظر منشأ مشروعیت و مبدأ پیرایش و تکوین قدرت حاکم و ت باشد.بنابراین، اگر در شیوة حکومت و مدیریت، بر ضرورت نظارت بر نهاد قدرت ایمان داریم و آن را شیوه ای موفق ارزی می کنیم و در نتیجه برای مردم و جامعه حق نظارت بر حاکمیت را به رسمیت می شناسیم، لازمه اش آنآآن است که خود مردم به عنوان ناظران بر حکومت، مبدأ مشروعیت و منشأ تکمیل حکومت و دارای حق عزل و نصب حاکمان باشند و الامکان ندارد، حاکمیت از مبدئی دیگر سرچشمه بگیرد ولی مردم  ناظر بر او باشند.بر این اساس، در حکومت دینی و حاکمیت ی، که مبدأ و منشأ مشروعیت ، امری الهی تلقی می شود و حق حاکمیت بالا رسنده است، مقوله ای واقعی و جدی تلقی کرد؟ و حقیقتاً آن را از محدوده شعاری ظاهری و دهان پر کن برای اقناع عوام فراتر دانست؟ و برای آن واقعاً محلی از اعراب قائل شد؟ در حالی که پذیرش مشروعیت الهی در کنار نظارت مردمی، ره آوردی جز پارادو ندارد و ادعایی است متناقص.در این مجال، برای بررسی دقیق پرسش بالا و تحقیق از جوانب گوناگون بحث، نخست ضمن تحلیل مفهوم پارادو به تبیین دقیق تر پرسش بالا، با اشاره به مبانی آن می پردازیم، آنگاه پاسخ ی از اصل پرسش را پی می گیریم.
با
مقاله بررسی پارادو نظارت و مشروعیت
نمیدونستم کنکور دادن به این جور پارادو ها ختم میشه :///
روابط بین ادما پارادو ه ... زبان اختراع شد برای جمع شدن در قبیله های کوچیک ، دربرابر ببر های دندان خنجری و ماموت های پشمالو ...
بقیه کاربرد های روابط انسانی فقط ده اضافاتی هستند که بشر در این چند ده قرن اخیر از خودش در اورده .. ما انسان ها برای روابط اجتماعی اینچنینی تکامل نیافته ایم ... مگرنه این روابط عامل خودکشی میلیون ها انسان در هر سال ، نبود . فکر کنم اگر هنوز در قبایل زندگی میکردیم. هم ببر های دندان خنجری و ماموت ها منقرض نمیشدند هم آمار خودکشی در جهان به این حد هولناک نمیرسید
دریافت دو هفته پس از انتخابات، اصول گرایان به جای ارایه تحلیلی جامع درباره دلایل ش ت سعی در انکار آن دارند. راز این امر شاید در 10 تناقضی باشد که در این گفتار برمی شمریم... استقلال گل نمی زند اما این مشکل اصلی تیم نیست. مشکل اصلی این است که استقلال موقعیتی ایجاد نمی کند که بخواهد آن را تبدیل به گل کند یا نه.
عنوان فارسی مقاله: پایه های د برخورد با پارادو های ابداعی در فرایندهای npd شبکه بندی شده: نمونه های طولی آتی
عنوان انگلیسی مقاله: micro foundations of coping with innovation paradoxes in networked npd processes: two prospective longitudinal cases



برای رایگان مقاله انگلیسی پایه های د برخورد با پارادو های ابداعی در فرایندهای npd شبکه بندی شده: نمونه های طولی آتی و ید تر. فرشاد مومنی می گوید گرچه ادعای ما در مقام شعار این است که از نظر اعتقادی باید عد برقرار شده و از نابرابری های ناموجه در ایران جلوگیری می شد ولی در عمل می بینیم که در حدی که در کشورهای دیگر جهان هم به این مسئله توجه بایسته ای نشده است. آزاده سهر : علیرضا سمیع آذر در عرصه هنرهای تجسمی نامی آشناست؛ نامی که گرچه این روزها با ب ایی حراج تهران به عنوان مهم ترین رویداد فروش آثار تجسمی در ایران گره خورده اما بیش از همه، یادآور یک پژوهشگر و مدرس هنر مدرن و معاصر است. اختصاصی از سورنا فایل تحقیق درمورد بررسی پارادو نظارت و مشروعیت 32 ص با و پر سرعت .
لینک و ید پایین توضیحاتفرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 34 بررسی پارادو نظارتومشروعیت محمد علی با وفایی 782140016آیا میان «نظارت» و «مشروعیت » رابطه ای منطقی و علی حاکم است ؟آیا با پذیرش مشروعیت الهی، اعتقاد به حق نظارت مردمی، امری نا ممکن و پارادو یال است؟مقدمهنظارت از مؤلفه های بنیادین ت مدرن تلقی می شود که به هدف محدود قدرت حاکمان و جلوگیری از فساد و سوء استفاده از قدرت، مورد توجه شمندان معاصر قرار گرفته است؛ مقوله ای که هیچ گاه در حکومتهای استبدادی و مطلق العنان، جایگاهی نداشته و در عصر حاضر به عنوان ابراز مؤثر برای مهار قدرت در مدیریت شناخته شده است. در این میان، از مسائل مهم شة ، بررسی رابطة منطقی میان «مشروعیت » و مقولة «نظارت» است. پذیرش رابطة منطقی و علی میان این دو، بدین معناست که نظارت بر قدرت، معنا و مفاد حقیقی خود را در جایی می یابد که قدرت ناظر منشأ مشروعیت و مبدأ پیرایش و تکوین قدرت حاکم و ت باشد.بنابراین، اگر در شیوة حکومت و مدیریت، بر ضرورت نظارت بر نهاد قدرت ایمان داریم و آن را شیوه ای موفق ارزی می کنیم و در نتیجه برای مردم و جامعه حق نظارت بر حاکمیت را به رسمیت می شناسیم، لازمه اش آن است که خود مردم به عنوان ناظران بر حکومت، مبدأ مشروعیت و منشأ تکمیل حکومت و دارای حق عزل و نصب حاکمان باشند و الامکان ندارد، حاکمیت از مبدئی دیگر سرچشمه بگیرد ولی مردم ناظر بر او باشند.بر این اساس، در حکومت دینی و حاکمیت ی، که مبدأ و منشأ مشروعیت ، امری الهی تلقی می شود و حق حاکمیت بالا رسنده است، مقوله ای واقعی و جدی تلقی کرد؟ و حقیقتاً آن را از محدوده شعاری ظاهری و دهان پر کن برای اقناع عوام فراتر دانست؟ و برای آن واقعاً محلی از اعراب قائل شد؟ در حالی که پذیرش مشروعیت الهی در کنار نظارت مردمی، ره آوردی جز پارادو ندارد و ادعایی است متناقص.در این مجال، برای بررسی دقیق پرسش بالا و تحقیق از جوانب گوناگون بحث، نخست ضمن تحلیل مفهوم پارادو به تبیین دقیق تر پرسش بالا، با اشاره به مبانی آن می پردازیم، آنگاه پاسخ ی از اصل پرسش را پی می گیریم.1ـ تعیین پارادو نظارتپارادو (paradox) که در مفهوم لغوی، به معنای پیشنهاد متقابل، قیاس متغایر و ضد و نقیض یا گفتة متناقض به کار می رود، در فلسفه و منطق به گزاره ای گفته می شود که در ماهیت مبتنی بر امری متناقض و غیر قابل جمع باشد. پارادو دروغگو، (هر گفتة من دروغ است) از مشهورترین پارادو های منطقی است. چون اگر این گزاره به شکل موجبة کلیه پذیرفته شود، شامل خودش نیز خواهد شد و با پذیرش کذب بودن آن، صدق سایر گفته های گوینده ثابت می شود و اگر شامل خود این گفته نشود، باز هم صدق برخی گفته های گوینده، از جمله خود این گزاره، ثابت می گردد و در هر صورت، از نفی، اثبات و از اثبات، نفی پدید می آید.راه حلی که نوعاً برای این پارادو شیده شده، آن است که این گزاره، در عرض سایر سخنان گوینده ابراز نمی شود، بلکه در مرحله ای فراتر از سایر سخنان، با اشراف نسبت به آنها، ابرازمی گردد. بنابراین، شامل خود این گزاره نمی شود و این گزاره مصداقی از آن نیست. چنانکه وقتی در متون دینی توصیه می شود، هر گاه نام مبارک خدا را شنیدید، صلوات بفرستید، منظور آن نیست که
با
تحقیق درمورد بررسی پارادو نظارت و مشروعیت 32 ص
حسین رجایی در پایگاه خبری الف نوشت: مناظره اول بین ک داهای ریاست جمهوری گرچه معیارهای اخلاقی و منطقی شایسته را نداشت، به صورتی پارادو گونه نشان داد که ش ت دادن رقبا در یک رقابت مستدل و شرافتمندانه، چندان هم دشوار نیست.
مقاله بررسی پارادو نظارت و مشروعیت مقاله کامل بعد از پرداخت لینک پرداخت و در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات: 32 آیا میان «نظارت» و «مشروعیت » رابطه ای منطقی و علی حاکم است ؟ آیا با پذیرش مشروعیت الهی، اعتقاد به حق نظارت مردمی، امری نا ممکن و پارادو یال است؟ مقدمه نظارت از مؤلفه های بنیادین ت مدرن تلقی می شود که به هدف محدود قدرت حاکمان و جلوگیری از فساد و سوء استفاده از قدرت، مورد توجه شمندان معاصر قرار گرفته است؛ مقوله ای که ه ...
دریافت فایل نویسنده: جودیت باتلر مسئله ­ی من اساساً تبیین سیستم­ های پنهانی است که خود را در آن­ها زندانی می­ ی م؛ آنچه د ی فهم اش هستم سیستم محدودیت ­ها و طرد است که نادانسته به کار می­ بندیم؛ من می­ خواهم ناخودآگاه فرهنگی را آشکار سازم. -فوکو، “مناسک طرد” در مراقبت و تنبیه، خصلتِ پارادو یکالِ آنچه را فوکو سوژه­ شدن (subjectivation)زندانی می­ خواند . بدوید از ترس ا.ن رای بدید. سعی کنید حتی الامکان یک آخ و ند معتدل رو انتخاب کنید ! از ملتی که پارادو خنده داری مثل روشنفکری دینی رو اختراع کرده باور آ خو ند معتدل اصلا بعید نیست!! صندوق ها هیچ وقت خالی نمیمونن نقش ا.ن رو یه زمانی ناطق بازی کرد. ممد سوپاپ اول بود ا.ن هم دومیش. بازدهی این رای ها هم مهم نیست حالا فعلا بگذره! یک ارتباطات گفت: تی که مدعی شفاف سازی است باید این موضوع را در عمل نشان دهد نه اینکه از طرفداران و رسانه های وابسته به خود تمجید کند و دهان منتقدان را ببندد ضمن اینکه در مورد بیان باید توضیحات قانع کننده ای دهد. بیدار شدم فکر دیگه نهایتا ساعت ۴ باشه ۲ بود...دو و چهل و‌ چهار دقیقه! خواب ترسناکم دیده بودم :)) سوغاتیا هنوز گوشه اتاقن،کنار چرخ خیاطی... :) . . پوسته‌ی کلمات را که برداری...حتی بی‌ربط ترین کلمه‌ها،یک «تو» در گوشه‌ای از خودشان جای داده‌اند... بی‌وقفه فکرم را گرفته این دوم شخصِ مفردِ مرموزِ پارادو یکال...  نکند خیال می کنید که همه هفده میلیون رای، در انتخابات ریاست جمهوری نهم نتیجه شناخت از شخصیت شما و محصول عملکرد آن جناب در دوره کوتاه شهرداری تهران است؟ مگر در فاصله اندک از انتخابات ریاست جمهوری نهم، جنابعالی در انتخابات مجلس شورای ی (حوزه انتخ ه تهران) شرکت نکردید؟ نتیجه چه بود؟ دیروز با یکی از مسؤولین دفتر یکی از مناطق آزاد دیدار داشتم در صحبت هایش هم از خاتمی حمایت می کرد و هم از ی دم می زد با اینکه سابقه ای از انقلاب در خانواده شان وجود دارد ولی نمی توان پارادو فتنه و ی را به این آسانی نادیده گرفت. ت یازدهم برای عده ای از این افراد فرصت مسؤولیت داده است و این عده هم سنگ فتنه را به می زنند و هم از نام انقلاب ی . از خنده هوا رفتم
نمیری کامبیز
این قسمت 41 پارادو و حتما گوش کنین:
پارادو قسمت 41
اگه سخته کانکت شدن به ساوند کلاود اینم مستقیمه براتون از همین سایت گرفتم میذارم اینجا
پارادو 41-کامبیز حسینی
متاسفانه مرورگر شما، ق لت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب 5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسا. روز گذشته کاردار سفارت روسیه در آنکارا به وزارت خارجه ترکیه فراخوانده شد. موضوع این فراخوانی کشته شدن سرباز ترکیه در حومه شمالی حلب توسط آتش تک تیرانداز ناشناس بود.
ترکیه مدعیست این حمله از سمت مناطق تحت سیطره pyd در کانتون عفرین صورت گرفته است و ضمن اعلام اینکه ترکیه به این حمله پاسخ خواهد داد از روسیه خواست تا به عنوان "ناظر بر رو.
حرف های روزمره را تبدیل به سطرهای پلکانی می کنند و آن را شعر منثور یا شعر سپید می نامند!.....در هر پدیده ی هنری که از نمطِ عالیِ خود باشد، بی گمان، ح ی پارادو ی وجود دارد: عبور از محال، رفتن به سوی دست نایافتنی ها، پذیرفتن و در عین حال نپذیرفتن.در یک کلمه: ِ مطلق، در کمالِ تقید!یعنی همان (سهل و ممتنع)
قدما این اصطلاحِ (سهل و ممتنع) را . چشام داره بسته میشه ولی تو فرودگاهم نمیشه خو د باید قدر یک جای خواب رو هم که داریم به شدت بدونیم. یکی از مزیت های خانه بدوشی اینه که مجبوری یه چیز مثل پارادو رو با خودت حمل کنی.
یه چی بگم اینجا نرم تو پست بعدی، خب من شریف درس خوندم و به نظرم ادم هایی که اونجا بودن اکثرا ای کیو بالاتری از من داشتن ولی به لحاظ تعاملات اجتماعی و یی کیو من. مصطفی ملکیان: از سال 1379 به بعد پروژه روشنفکری دینی را ‏رها . بزرگ ترین نقدم به روشنفکری دینی ‏این بود که روشنفکری قوامش به عقلانیت است و ‏دینی بودن قوامش به تعبد است و عقلانیت با تعبد ‏سازگار نیست. نوعی پارادو یکالیته در مفهوم ‏روشنفکری دینی را ادعا چون می دیدم. لب ‏سخن این است که اگر بخواهیم روشنفکر باشیم باید ‏پاس عقلانیت را بد. اول از همه بچه ها اینو گوش کنین:
کامبیز حسینی-پارادو
این تمام حرفای نگفته من درباره مدل حرف زدن ایرانیا، اینکه همیشه میگن این کار ما نیستا، ما میر فلان شرکتیم! ما فوق لیسانس فلان داریم! هرچی انجام میدیم هرچی گوش میکنیم، میگیم لیاقت ما بهتر ازیناست... خدایا من این پاد تو همین الان وقتی آفیسم داشتم گوش می گفتم این همه حرفامو زد!!! ن.
بخاطر ایشون ! ف.ع .
امیدوارم دشمنان عزیزم برن پیش ایشون و دست بوسیشونو کنن که واقعا منو ناک اوت .
یک ماه وبلاگ تعطیل رسمیه . :) پامو توی بیان نمیذارم .
میدونم یه سری خوشحال میشن مثل کازیموی بدخواه و مریم پارادو
دشمنان قدیمی هم اجازه خوشحال شدن دارن . تد رو منظورمه و اون پسره حسین مداحی . اها مستر مرادی بی شخصیت هم هست . ی که تنها کامنتی که ازش تو وبم دارم اینه : چرت و پرته چقد پستات !
:))
بذار ببینم دیگه کیا خوشحال میشن اهان سولانژ که زبان فرانسوی بلده .
آیدین و لونا و زهیر هم به نوبه خود شادی کنند .
تو این مدت یکم کتاب میخونم . میخوام اثار سارتر رو بخونم . بعدم رو کت که قراره چاپ کنم کار میکنم . یه مجموعه داستان.
دوستان حقیقی من به طرق مختلف با نویسنده این وبلاگ در ارتباطند . پس رابطم با اونا قطع نمیشه .
فکر کنم روز اول آبان پیدام بشه . البته اگه به آرامش نرسیده بودم تا آذر و شاید حتی دی بکشه این قضیه .
بهرحال فعلا دوستان .
و لعنت بهت ف.ع مرموز :)
مدام به جهان فکر می‌کنم، به این وضعیت موجود، به همین وضعیتی که صد سال دیگر تنها ازش متن‌ها، ع ‌ها و ویدئوهایی مانده، گهگاه بازنشر داده می‌شود تا آنهایی که هنوز وقت و حوصله و طبع هنری دارند ببینند یک سده قبل مردم چطور زیسته‌اند. توی این مدت تئوری‌های تازه‌ای شکل می‌گیرد و داروین‌های تازه سر بر می‌آورند و نظریا. گاهی زیر سایه سنگینِ سردِ سکوت، سنگ سیاه آسودگی را می سودم! و گاهی با پای خون آلود، در ابستانِ خوف و خطر می امیدم! دیدم، از سقف سینۀ دلواپسی، در زمستان غربتِ فریاد، قطره های خون می چکید! و کمی آن سوتر، اشتیاقِ قطره های اشکم با سرخیِ واژه های عشق، در غلغلِ چشمۀ مهتاب، شعر شوق و شی و شعور می سرودند. شعری مثل ان ار شرارۀ عشق، از لب پیالۀ ش. پارادو الهامی از: اگر باران به کوهستان نبارد - به سالى دجله گردد، خشک رودی وجود حیات بیگانه در زیر یخ های فرازمینی وجود حیات بیگانه در زیر یخ های فرازمینی ، فرضیه جدیدی است که توسط دانشمندان در پاسخ به پارادو فرمی (fermi paradox) مطرح می شود. با وجود آنکه چند دهه از زمان دسترسی به ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته تکنولوژیکی می گذرد، اما همچنان وجود یا عدم وجود بیگانگان در سایر کرات جهان، در هاله ای از ابهام است. ... نوشته احتمال وجود حیات بیگانه در زیر یخ های فرازمینی قوت گرفت؛ دانشمندان توضیح می دهند اولین بار در گجت نیوز پدیدار شد. چشم دل باز کن که جان بینی آنچه نادیدنی است آن بینی دستور) « آنچه نادیدنی است » نقش مفعولی دارد / آن دوم بدل یا تأکید است. آرایه ) چشم دل : اضافه ی استعاری / مصراع دوم متناقض نما یا پارادو دارد. معنی) با پرورش معنوی دل ، بصیرتی پیدا کن که بتوانی حقیقت روح و عالم غیب را درک کنی. گر به اقلیم عشق روی آری همه آفاق گلستان بینی لغت) اقلیم : سرزمین /.  steel division: normandy 44 - بازی بخش فولاد: نورم 44(96/7/6) تغییرات:نسخه second wave - codex اضافه شد.بازی steel division: normandy 44 در سبک اکشن، استراتژی و شبیه سازی که توسط eugen systems طراحی و در سال 2017 توسط paradox interactive برای رایانه های شخصی منتشر شده است. بازی steel division: normandy 44 یک اثر استراتژی همزمان (real-time strategy) است که وقایع آن در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و وظیفه کاربران هدایت و فروانروایی تانک و نیرو های نظامی است. بازی مذکور از دو ح تک نفره و بخش چند نفره آنلاین بهره می برد. همچنین این بازی از ۲۰ بازیکن همزمان پشتیبانی می کند و شاهد نبرد های ۱۰ در برابر ۱۰ خواهیم بود. کاربران می توانند به واسطه ی ...

مطالب مرتبط: portal knights - بازی شوالیه های پرتال mages of mystralia - بازی جادوگران از میستریا world to the west - بازی جهانی به غرب voodoo vince: remastered - بازی وودو وینس arc continuum - بازی آرک کانتینوم prey - بازی شکار westboro - بازی وستبرو de blob - بازی د بلاب ultimate epic battle simulator - بازی شبیه ساز نبرد های حماسی immortal redneck - بازی ردنک جاویدان دسته بندی: » بازی » اکشن, شبیه سازی, استراتژی
برچسب ها: action, eugen systems, paradox interactive, steel division: normandy 44, پارادو اینتراکتیو, ایگن سیستمز, بخش فولاد: نورم 44
لینک های مفید: ید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض, ید آنتی ویروس, ید لایسنس آنتی ویروس, تبلیغات در اینترنت, تبلیغات اینترنتی
© حق مطلب و تصویر برای پی سی محفوظ است لینک دائم
همین حالا مشترک این پایگاه شوید! موجودات و آدم‌هایی عجیب و غریب که قبلا در دنیای فانتزی کمتر مشابه آنها را دیده‌ایم بعلاوه کمی ماجراهای سفر در زمان مشابه بازگشت به آینده، مقداری رمانتیزم از جنس تایتانیک مثل عشق در نوک عرشه کشتی و ترکیبی از لحجه‌های بریتانیایی و یی، برشی از جنگ جهانی دوم و کلیشه نبرد خیر و شر که هنوز کهنه نشده و قابل استفاده است با بازی عالی ساموئل ال ج ون در نقش منفی داستان که در این امر سابقه طولانی دارد در کنار بازی قوی و پر میمیک (حرکات صورت) اوا گرین همراه با برداری و جلوه‌های ویژه مطلوب و داستانی پیش رونده را دلچسب و شیرین کرده. پارادو مرگ پدربزرگ در رابطه با بازگشت به گذشته در اینجا مع شده. یعنی به جای اینکه نوه‌ای به گذشته برود و باعث مرگ پدربزگش شود و بنابراین خودش دیگر نمی‌تواند در آینده وجود داشته باشد، نوه به گذشته رفته و از مرگ پدربزرگش در آینده جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه زیباترین صحنه دیالوگی است که بین نوه و پدربزرگ جوانش رخ می‌دهد. پسر نوجوانی که پدربزرگش را در زمان حال از دست داده در گذشته به او که از چیزی خبر ندارد می‌گوید که خیلی دوستش دارد. سالی که ن ت از بهارش پیداست؛ عادت که ن ت از خواصش پیداست؛

تمام افعال روزمره نشات گرفته از عادات گذشته ی ماست؛ عاداتی که دست در دست هم خانه ای میسازند از خوبی ها، زیبایی ها و شگفتی ها، بدی ها و یاس ها
پارادو عجیبی است؛ فاصله ی میان خوبی و بدی، عادت صحیح و غلط
عادتی که سرانجامش گلیمی است در تاریک ترین زیرزمین دوران یا عادتی که . causality بازی جدید و کم حجمی در سبک معمایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط loju برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی در واقع یک بازی معمایی در رابطه با دستکاری زمان و تغییر توالی رویدادها و وجی هر مرحله است. در این بازی که در محیط ها و مناظر عجیب و بیگانه روی می دهد شما به گروهی از فضانوردان که در نقطه ای گیر افتاده اند کمک می کنید تا همراه با حفظ ایمنی و سلامتشان مسیری برای نجات پیدا کنند. همچنین در زمان سفر می کنید، با خودتان در گذشته کار کرده و پارادو های مختلف را حل می کنید. هر سطح از بازی لحظه ای مختصر اما مخاطره آمیز در زمان است. مراحل به این صورت تکمیل می شوند که باید در هر مرحله هر فضانورد را راهنمایی و هدایت کنید تا به وجی برسد که با رنگش منطبق باشد و البته باید این کار را در بازه زمانی محدودی انجام دهید. هنگامی که تمام فضانوردان به وجی برسند مرحله تکمیل می شود. در این بازی ۶۰ مرحله مختلف و ۱۳ گزینه و دستاورد متفاوت وجود دارد که با حل پازل های چالش برانگیز به آن ها دست می ی د. ع بازی causality-www.freegames.ir بازی causality برای pc ادامه مطلب سرِ زا رفت کودکی که منم_داستان توی نطفه اش خفه شد_پارادو ِ نبودن و بودنواردِ "فکت" های فلسفه شد
شعرهایم یتیم تر شده وبا همان طفلِ مرده سر دشوریِ اشک مادرم کم بودنمکش را زیادتر د
پیچ در پیچِ راهِ سنگاسنگمی دویدم به هیچ سو...هر سومی شنیدم سکوت سردش راگوش در گوشِ رازهای مگو
سوگمندانه ماه و سال گذشتهر کدامش "محرَم"ی بود .   پارادو زندگی بشر قرن بیست و یک گفت هر مردی که باشد بد گمان نشنود او راست را با صد نشان هر درونی که خیال‌ ش شد چون دلیل آری خیالش بیش شد چون سخن در وی رود علت شود تیغ غازی را شود پس جواب او سکوتست و س هست با ابله سخن گفتن جنون  مولوی دفتر دوم دنباله شکایت معاویه از ابلیس نزد خدا. در کتب جامعه شناسی و تحقیقات تاریخی خوانده ایم ،. بازار ملک از نگاه مطبوعات رو مه دنیای اقتصاد- پارادو «عرضه» دربازار مسکن
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه ‏و شهرسازی با بیان اینکه درحال حاضربخش مسکن با تناقض‌‏های آشکاری، درهردومقوله عرضه و تقاضا روبه‏ رو است، گفت: درشرایطی که حدود 2 میلیون و600 هزارواحد مس ی خالی درکشورشناسایی شده است، حدود ۳۰ درصد ازجمعیت شهری کشوردربافت‏های فرسوده و س ت گاه‏‏های غیررسمی زندگی می‏ کنند. علی چگینی افزود: این موضوع نمونه آشکاری ازوجود پارادو درهردوسمت عرضه و تقاضای بازارمسکن ونمودی ازسیاست‏گذاری‏ ها واحتمال برداشت نادرست ازشاخص‌های آماری بخش مسکن است. وی با بیان اینکه مطابق بررسی‏های کارشناسی ،بروزتحرک دربخش مسکن همواره ازجانب بازارتقاضا شروع شده وبه تدریج به بخش عرضه سرایت می‏‏کند، خاطرنشان کرد: ناتوانی سازندگان درفروش واحد‌های مس ی ساخته‏ شده ناشی ازکمبود تقاضا وکاهش قدرت ید خانوارها، یکی ازدلایل مهم رکود وعدم تحرک‏ پذیری بخش مسکن طی سال‏های اخیرتاکنون بوده است. رو مه جهان صنعت - 5898 نفر برای ید خانه اوراق تسهیلات مسکن دریافت د
در جریان معاملات فرابورس درهفته پایانی اردیبهشت امسال تعداد ۵۸۹۸ نفربا استفاده از اوراق حق‌ تقدم تسهیلات مسکن وارد فرآیند دریافت تسهیلات ازبانک مسکن شدند. درهفته پایانی اردیبهشت امسال بیش از589 میلیارد و419 میلیون ریال انواع سود توسط معاونت عملیات شرکت س ‌گذاری مرکزی به 916 سرمایه‌گذار پرداخت شد وتعداد 59 مورد اصلاح مشخصات شد و18 وک نامه نیزمورد تایید قرارگرفت.همچنین درجریان معاملات هفته گذشته فرابورس ایران تعداد 5898 نفربا استفاده ازاوراق حق‌تقدم تسهیلات مسکن با ید بیش از288317 هزاربرگ اوراق وارد فرآیند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند. این گزارش می‌افزاید: معاملات حق‌ تقدم تسهیلات مسکن ازسال 89 درشرکت فرابورس ایران آغاز شده است که هم‌اکنون بیش از 20 نماد حق‌تقدم تسهیلات مسکن دراین شرکت معامله می‌شود.
براساس بخشنامه بانک مسکن، نرخ سود تسهیلات ید خانه، فروش اقساطی وجعاله تعمیرمسکن از5/18 به 5/17 درصد کاهش یافته است. رو مه ابراراقتصادی – مالیات بر خانه های خالی بازدارنده نیست
معاون مسکن وساختان راه وشهرسازی گفت: طبق سرشاری مرکز آمار،۲ میلیون ۶۰۰ هزار واحد خالی ازسکنه درکشور و 4۹۰هزار واحد خالی درتهران وجود دارد. حامد مظاهریان ،  درادامه افزود:......... ادامه مطلب برای دنبال اخبار هر روز اینجا را کلیک کنید   این قافله ی عمر عجب می گذرد...
تلفیق خیام و معتمدی. باز هم معتمدی... از این زیباتر هم می شود خواند؟ متاسفانه مرورگر شما، ق لت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب 5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آ ین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="autostart" value="false"> دریافت (خیام خوانی. محمد معتمدی. چون مرده شوم خاک مرا گم سازید)
--» این پست تقدیم به مریم (پارادو ) [الان می خواستم لینکش کنم که دیدم وبلاگش رو حذف کرده. همین الان متوجه شدم. مرحوم انسان شریفی بود] شاید برای هر ی که میخواد بنویسه این مشکل خودشو نشون بده که چرا نمیشه و معمولا هم اولین چیزی که یقه اش رو میگیره این سواله که من چرا هیچی نمی دونم؟واقعا خیلی عجیبه که هر روز اینهمه وقتمو هدر میدم و از طرفی هم می دونم که کلی محتوا هست که باهاش روبرو نشدم.از کتاب و و موسیقی گرفته تا افراد.در این بین بازهم شاخه ای شکل میگیره که آدمی که دار.
#shopcontainerbox{width:600px;padding:1px;margin:3px auto;border:solid 1px #ccc;direction:rtl;font-family:tahoma;font-size:11px;color:#4e88c3;} .lstshop{float:right;background-color:#f9f9f9;border:solid 1px #ccc;width:130px;height:230px;margin:2px;padding:1px 3px 3px 3px;line-height:19px;text-align:center;border-radius:5px;box-shadow:0 0 8px 2px #ccc inset;} .lstshop:hover{background-color:#e5fde6;border-color:#338d35;color:black;box-shadow:0 0 8px 2px #338d35 inset;} .lstshop,.lstshop a{-moz-transition: all 0.3s linear;-o-transition: all 0.3s linear;-webkit-transition: all 0.3s linear;transition: all 0.3s linear;} .lstshop img{border:0;} .lstshop a{text-decoration:underline;color:blue;padding:2px 2px 4px 2px;margin-bottom:0px;} .lstshop a:hover{text-decoration:none;background-color:#ec2b34;color:white;} .prod-img img{width:100px;height:110px;} .buylink{margin-top:4px;} .buylink a{background-color:#19b0ea;color:white;border-radius:6px;text-decoration:none;padding:2px 9px 6px 9px;border:solid 1px #008cef;margin-right:2px;} .buylink a:hover{background-color:#008cef;box-shadow:0 0 5px 1px #008cef;} .clear{clear:both;} مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های تفکر (فصل 2) مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های تفکر (فصل 2) قیمت 11000 تومان
توضیحات مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود کنترلی (فصل 2) مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود کنترلی (فصل 2) قیمت 17000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی خلاقیت و نوآوری (فصل هشتم کتاب مدیریت عمومی الوانی) پاو وینت بررسی خلاقیت و نوآوری (فصل هشتم کتاب مدیریت عمومی الوانی) قیمت 6000 تومان
توضیحات پاو وینت فصل اول کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی ر نز ترجمه الوانی و ... پاو وینت فصل اول کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی ر نز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید قیمت 6000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی پارادو و تضاد پاو وینت بررسی <font style=پارادو و تضاد" title="پاو وینت بررسی پارادو و تضاد"> قیمت 5000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی رضایت و وفاداری پس از ید پاو وینت بررسی رضایت و وفاداری پس از ید قیمت 6000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی شکل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار پاو وینت بررسی شکل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار قیمت 7000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی مفاهیم کلیدی سیستم های اطلاعاتی پاو وینت بررسی مفاهیم کلیدی سیستم های اطلاعاتی قیمت 5000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی سیستمهای مدیریت دانش پاو وینت بررسی سیستمهای مدیریت دانش قیمت 5000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی سیستم های ب و کار الکترونیکی پاو وینت بررسی سیستم های ب و کار الکترونیکی قیمت 5000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی سیستم های اطلاعاتی راهبردی پاو وینت بررسی سیستم های اطلاعاتی راهبردی قیمت 5000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی سیستمهای اطلاعاتی پشتیبانی تصمیم پاو وینت بررسی سیستمهای اطلاعاتی پشتیبانی تصمیم قیمت 5000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی سخت افزار و نرم افزار رایانه پاو وینت بررسی سخت افزار و نرم افزار رایانه قیمت 5000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی پایگاه داده ها پاو وینت بررسی پایگاه داده ها قیمت 5000 تومان
توضیحات پاو وینت بررسی ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی پاو وینت بررسی ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی قیمت 5000 تومان
توضیحات پاو وینت ارتباطات از راه دور و شبکه ها پاو وینت ارتباطات از راه دور و شبکه ها قیمت 5000 تومان
توضیحات حداقل برای من زندگی تو کشور پهناور و زیبایی که عاشقانه دوسش دارم،اما از بد ماجرا افتاده گوشه ی خاور میانه ای که"ظاهرا"به دست مسلمون(!)ها اداره میشه به یه پارادو بزرگ تبدیل شده.از طرفی تمام دلبستگی ها و خاطراتت اونجا شکل گرفتن،از طرف دیگه اعتقاداتت مدام سرکوب میشن و عده ای به نام تورو و ایمانت رو کفر میدونن و بهت مارک منحرف میزنن.زندگ. بازار ملک از نگاه مطبوعات رو مه عصر اقتصاد- تسهیلات جعاله مسکن از ۱۰ به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت
مدیر امورارتباطات و بازاری بانک مسکن، با تشریح مصوبه هیات مدیره بانک مسکن درباره نحوه پرداخت تسهیلات جدید مصوب شورای پول و اعتبار، شرایط پرداخت تسهیلات ۲۰میلیون تومانی جعاله مسکن را تشریح کرد.
 مسعود ایزدی اعلام کرد: براساس آنچه نیمه اردیبهشت امسال، در شورای پول و اعتبار به تصویب رسید، سقف تسهیلات جعاله مسکن قابل پرداخت توسط بانک مسکن، از۱۰ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. ایزدی افزود: مطابق دستورالعمل تدوین شده در بانک مسکن برای نحوه پرداخت تسهیلات ۲۰میلیون تومانی جعاله، این تسهیلات جدید،‌ صرفاً به انی که قصد ید آپارتمان با استفاده از تسهیلات ید بانک مسکن را داشته باشند، تعلق می­ گیرد.
مدیرامورارتباطات و بازاری بانک مسکن دراین باره تصریح کرد: مشتریان تسهیلات جعاله مسکن،‌ دو دسته هستند. دسته اول، افرادی که به قصد تکمیل قدرت ید مسکن، علاوه بردریافت تسهیلات ید مسکن،‌ تسهیلات جعاله نیز ازبانک دریافت می­ کنند و دسته دوم نیزشامل افرادی می­ شود که از تسهیلات جعاله،‌ برای پوشش هزینه­ های تعمیر و بازسازی آپارتمان خود، استفاده می­کنند. براین اساس، سقف تسهیلات جعاله قابل پرداخت به دسته اول، ۲۰ میلیون تومان تعیین شده است و برای دسته دوم متقاضیان این نوع تسهیلات نیز،‌ سقف تسهیلات جعاله، حداکثر ۱۰ میلیون تومان است. رو مه دنیای اقتصاد - اکران متفاوت وام مسکن زوجین
 سبد سال 96 تسهیلات ید مسکن در فاصله «تصویب» تا «شروع پرداخت» با تغییر روبه‌ رو شد. براساس آنچه نیمه اردیبهشت امسال به تصویب رسید بانک عامل بخش مسکن مجاز شده بود در تهران 140 میلیون تومان وام ید با ترکیبی از «تسهیلات اوراق» و «وام بدون نیاز به ید اوراق»، به زوجین پرداخت کند و درکنار آن، بانک‌ های تجاری نیز با ارائه تسهیلات 100 میلیونی به زوجین، دامنه پوشش تقاضای مصرفی وام مسکن را افزایش دهند. اما با آغاز پرداخت تسهیلات جدید مسکن از دیروز، وام ید با یک سقف جدیدتر و درعین حال «کمتر از سقف مصوب»، دراختیار زوجین قرارمی‌گیرد. شعب بانک عامل بخش مسکن، تسهیلات زوجین را تا سقف 120 میلیون تومان، به متقاضیان واجد شرایط ارائه می‌کنند؛ به‌طوری‌که اخذ این تسهیلات نیازمند ید اوراق معادل 100 درصد ارزش وام است. علت کاهش سقف وام 140 میلیونی، «کمبود اعتبار» و «احتمال برهم خوردن تعادل منابع و مصارف بانک» عنوان شده است. تحقیقات میدانی از شعب عمده بانک‌های تجاری نیزحکایت از «عدم مشارکت» بانک‌ ها درهدایت بخش مسکن به ریل رونق ازطریق تحریک بیشتر تقاضای مصرفی دارد. دراین میان، برای دریافت وام 120 میلیونی، مهلت زمانی 4 ماهه تعریف شده است. رو مه جهان صنعت - مسکن با پارادو ‌ عرضه و تقاضا روبه‌ رو است
علی چگنی تصریح کرد: بررسی روند تاریخی سیاست گذاری در حوزه مسکن طی سال‌های اخیر‌ حاکی از رویکردهای مختلف به مقوله مسکن و انجام برخی خطاهای استراتژیک دراین بخش است. از این رو است که پیدا نقطه تعادل سیاستگذاری بسیار با‌اهمیت و مقوله‌ ای پیچیده است.چگنی ادامه داد: در حال حاضر بخش مسکن با پارادو ‌های آشکاری، در هر دو مقوله عرضه و تقاضا روبه ‌رو است و به عنوان نمونه براساس سرشماری سال 1395، موجودی مسکن کل کشور (بدون احتساب واحدهای مس ی خالی) بیش از 8/22 میلیون واحد مس ی و تعداد خانوار 19/24 میلیون واحد است. به گفته وی، تراکم خانوار درواحد مس ی، حدود........... ادامه مطلب برای دنبال اخبار هر روز اینجا را کلیک کنید   پست 4619 : متن نقلی. «متن سخنرانی مصطفی ملکیان به تاریخ  30 بهمن 1395 در تالار فرهنگ و هنر تهران. به اهتمام موسسه سروش مولانا: «از سال 1379 به بعد پروژه روشنفکری دینی را ‏رها . بزرگ ترین نقدم به روشنفکری دینی ‏این بود که روشنفکری قوامش به عقلانیت است و ‏دینی بودن قوامش به تعبد است و عقلانیت با تعبد ‏سازگار نیست. نوعی پارادو یکالیته در مفهوم ‏روشنفکری دینی را ادعا چون می دیدم. لب ‏سخن این است که اگر بخواهیم روشنفکر باشیم باید ‏پاس عقلانیت را بداریم. از زمانی که روشنفکری ‏در آلمان ظهور کرد و هم در سنت روشنفکری ‏فرانسوی و روسی و انگلیسی که سنتهای بزرگ ‏روشنفکری اند وجه اشتراکشان این است که ‏روشنفکر باید پاسدار عقلانیت بشری باشد. چه ‏روشنفکر ی باشد که فکر او روشن است یا ‏ ی باشد که فکر دیگران را روشن میکند مراد، ‏روشن کنندگی با چراغ عقل است. روشنفکران از ‏بدو پیدایش این پدیده در قرن هجدهم همیشه ‏نمایندگان عقلانیت بودند. از سوی دیگر در دین ‏ورزی و دین داری همیشه تعبد است یعنی نمی ‏شود ی را دیندار نامید مگر اینکه به شخص یا ‏اشخاصی تعبد بورزد یعنی سخن آن شخص یا ‏اشخاص را چون سخن آنان هست بپذیرد و در آن ‏سخن چون و چرا نکند. مثلا یک بو معتقد ‏است که هر سخن بودا را باید بپذیرد اگر بخواهد ‏راجع تک تک سخنان بودا استدلال کند دیگر ‏بو نیست یک فیلسوف است. او سخنان بودا را ‏فصل الخطاب می داند. می گوید سخن بودا را می ‏پذیرم. مسلمان سخن خدا در قران یا سخن ‏در قران یا حدیث را بدون چون و چرا می پذیرد. ‏فرم و صورت و شکل سخن یک انسان متعبد به ‏زبان حال و قال این است که الف ب است چون ‏فلان شخص گفته است که الف ب است. اگر تعبد ‏را نداشته باشید به هیچ دینی متعبد نیستید. پروژه ‏روشنفکری دینی دستخوش تناقض درونی است. به ‏خاطر روشنفکری باید استدلال داشته باشد و به ‏خاطر دینی بودن باید تعبد در آن باشد و جمع بین ‏استدلال گرایی و تعبد گرایی جمع متناقضان یا ‏لااقل جمع متضادان است. به جای این پروژه بعد از ‏تطوراتی، بحث عقلانیت و معنویت را طرح . ‏یعنی روشنفکری معنوی، به خاطر روشنفکری، ‏عقلانیت در آن است و همراه با معنویت است. ‏اینجا این سوال ممکن است مطرح شود که آیا بین ‏عقلانیت و معنویت ناسازگاری وجود ندارد. ممکن ‏است بین این دو نیز پارادو یکال وجود داشته ‏باشد و جمعشان امکان پذیر نباشد. باید نشان دهم ‏که این دو سازگارند. این موضوع سخن امروز بنده ‏است. امروز به جنبه خاصی از این موضوع می ‏خواهم توجه کنم. اول باید معنای این دو کلمه را ‏روشن کرد. مراد از عقلانیت یعنی تبعیت از ‏استدلال و نه هیچ چیز دیگر. پذیرفتن یک سخن ‏فقط بر مبنای قوتی که دلیل این سخن داراست نه ‏بر مبنای اینکه سخنگوی آن کیست. عقلانیت این جا ‏عقلانیت نظری است و مؤدّای آن این است که ‏پایبندی و دلبستگی به سخن باید به میزانی باشد که ‏ادله به سود آن موجود است. هرچه ادله ای که به ‏سود یک سخن باشد قوی تر باشد میزان پایبندی و ‏دلبستگی ات باید افزوده شود. یعنی من وقتی ‏عقلانیت نظری دارم که میزان دلبستگی و پایبندی ‏ام به یک عقیده را متناسب کنم به تناسب واقعی ‏ریاضی با میزان قوت ادله ای که به سود آن سخن ‏اقامه شده است. عقلانیت یعنی رد و قبول من یا اثبات ‏و نفی یا تایید و انکار یا جرح و تعدیل یا حک و ‏اصلاح من یا تقویت و تضعیف من، یعنی هر یک ‏از این هفت کار، نسبت به یک باور بر اساس ادله ‏ای باشد که به سود یا زیان آن سخن اقامه شده اند. ‏معنویت یعنی چه؟ وقتی انسانی معنوی است که ‏اولا همه جهان هستی را منحصر در آنچه قوانین ‏فیزیک، شیمی، زیست شناسی ابراز میکنند نداند. ‏اگر ی معتقد باشد که کل جهان هستی منحصر ‏در واقعیاتی است که به وسیله قوانین فیزیک، ‏شیمی، زیست ایضاح می شوند این شخص معنویت ‏نخواهد داشت. مجرم نیست ولی معنوی نیست. ‏معنویت یعنی جهان هستی را وسیع تر از عالم ‏طبیعت بدانم. نکته دوم اینکه معنوی ی است که ‏به وضع کنونی خود راضی نیست بلکه همیشه ‏معتقد است می توانم بهتر از اینکه الان هستم شوم ‏و مهمتر اینکه باید هم بشوم. به وضع کنونی خود ‏نباید دلخوش باشم و معتقد باشم که من به آنجا که ‏باید برسم رسیدم. انسان معنوی در طلب بهروزی ‏شخصی خودش است و معتقد است بهتر از اینکه ‏هستم باید باشم و بنابراین من در پی یک وضع ‏بهترم. وضع موجود را مطلوب نمیدانم و تمام ‏زندگی ام گذر از وضع موجود نامطلوب به وضع ‏ناموجود مطلوب است. قبلا این را در سخنرانی ها ‏گفته بودم حالا می خواهم بسطش دهم.» (متن مفصّل در منبع : اینجا) بعضیا انگار از اول قرار بوده "دون ژوان" باشن... بعد وسط خلقتشون خدا تصمیمش عوض شده و تو گِلِشون چاشنی "جرویس پندلتون" اضافه کرده...!! در عین اینکه وقتی پیششونی حس انزجار از خودت ، باهات گلاویز میشه و به حد غیرقابل توصیفی تشریف دارن ، نمیتونی جذ ت و دوست داشتنی بودنشونو انکار کنی!!...


پ.ن: تا حالا به این فک کردین اگه خدا بخواد یه خلق.